کد خبر: ۱۲۳۴۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
ما 99 درصد قهرمان می شویم.آن یک درصد هم برای اتفاقات فوتبال است.به نظرم پس از ما تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال که با گل‌زنی برابر الهلال بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان استقلال مطرح کرد، این روزها به شدت در کانون توجهات قرار دارد و او در مصاحبه با اوج نیوز در مورد مسائل متعددی به صحبت پرداخته است :

آرش گل‌زنی را گاهی اوقات فراموش می‌کند ؟ !

من اینطور فکر نمی کنم.در برخی مسابقات نسبت به شرایط تاکتیکی تیم هافبک- مهاحم چپ هستم.این را قبول دارم که توقع مردم این است که گل بزنم ولی باید این را هم در نظر بگیرند که وقتی هافبک-مهاجم هستم یک سری وظایف دفاعی هم دارم که باید انجام بدهم.آن سالی که 21 گل زدیم سیستیم بازی تیممان 2-5-3 بود.من و اکبرپور مهاجم بودیم.آن فصل تمرکزم برای گل بیشتر بود ولی از آن سال به بعد بیشتر هافبک-مهاجم بودم.

رفتن دائی و آغاز مشکلات گل‌زنی در تیم ملی

یکی از دلایل این مساله برمی گردد که وقتی بازیکنان با تجربه بودند من و کاظمیان و شجاعی فرصت آنچنانی نداشتیم که بازی کنیم و با 21 سال سن باید تجربه کسب می کردیم.از سوی دیگر،خط هافبک تیم ملی دستخوش تغییرات زیادی شد و همین باعث شد که توپ رسانی به مهاجمان نشود.جباری چند وقت نبود و این مساله لطمه زد.در کل فکر می کنم مشکل از مهاجمان تیم ملی نباشد.

البته این مساله بستگی به سبک بازی تیم ملی هم دارد.شاید در گذشته تیم ملی در هر مسابقه  5،6 موقعیت به دست می آورد و دو،سه گل می زد ولی الان اینطور نیست.

عدم دعوت به تیم ملی از سوی کیروش

این مساله سلیقه کی روش است.فکر می کنم زیاد بازی های لیگ مدنظر نیست و مهم میزان آمادگی بازیکنانی  است که دعوت می شوند نه اینکه بازیکن جدید انتخاب کنند.من چند سال برای تیم ملی خالصانه بازی کردم و زحمت کشیدم.کی روش سلیقه اش این است.سعی می کنم در این شرایط تمرکزم را حفظ کنم تا به استقلال لطمه نزنم.

اخراج برابر تراکتورسازی

باور کنید آن اتفاق تا یکی دو روز برای خودم هم تعجب آور بود و نمی دانستم چرا آن حرکت از من سر زد.یک سری مشکلات از قبل داشتم یک سری مشکلات در جریان بازی اتفاق افتاد و در نهایت آن حرکت را انجام دادم.البته هیچ توهینی از سوی بازیکنان تراکتورسازی در آن مسابقه به من نشد اما در جریان همین بازی به من از سوی طرفداران تراکتور توهین شد یا در تبریز ازدقیقه یک به من توهین شد.

نقش کانون هواداران در بهبود شرایط فرهنگی

به نظرم کانون های هواداری باید کنترل بیشتری نسبت به هوادارانمان داشته باشند.شما می دانید که در انگلیس 2 متر فاصله بین زمین بازی و هواداران وجود  دارد. اگر این شرایط در ایران بود بین دو نیمه 3 هزار نفر داخل زمین می آمدند.

پیروزی شیرین برابر الهلال

شب قبل از بازی با بچه ها صحبت می کردیم می گفتیم باید یک امتیاز را بگیریم.در ذهنمان این بود که نبازیم.چون د رعربستان بودیم یک امتیاز برای ما حیاتی بود.خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کردیم.

برهانی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کرد به الهلال گل بزند اظهار داشت:فکر و ذکرم این بود که گل بزنم.وقتی در نیمه اول روی نیمکت بودم دفاعشان را آنالیز می کردم که چگونه می توانم به دروازه الهلال برسم.خدا را شکر در نیمه دوم با پاس خوب جباری گل زدم.

عدم راه یابی به فینال جام حذفی

در بازی سپاهان هم زحمتمان را کشیدیم .فکر می کنم با بدشانسی هم روبرو شدیم ولی اتفاقاتی افتاد که آنجوری که ما می خواستیم نشد.یک سری مسائل بود که مردم و به خصوص طرفداران استقلال از آن با خبرند.فکر می کنم همین که همه زحمتمان را کشیدیم خوب بود.همه وجدانشان راحت بود که زحمتشان را کشیدند.بازیکنان باتجربه زیادی هم داریم که از این برد و باخت ها زیاد دیده اند و آن بازی گذشت.

پرسپولیس یا سپاهان ؟ قهرمان جام حذفی ؟

سپاهان را تیم خوبی دیدم.از زمان حضور گل محمدی در پرسپولیس هم این تیم خیلی بهتر شده است.به نظر من اگر بازی در زمین بی طرف باشد سپاهان می برد و اگر در آزادی باشد پرسپولیس پیروز می شود.

صدرنشینی موقت سپاهان

ما یک بازی با گهر در آزادی داریم.اگر ببریم به صدر برمی گردیم.فکر می کنم بچه ها می توانند از گهر امتیاز بگیرند.قهرمانی در لیگ برتر استحقاق ماست.

بخت نخست قهرمانی ؟ استقلال یا سپاهان ؟

ما 99 درصد  قهرمان می شویم.آن یک درصد هم برای اتفاقات فوتبال است.به نظرم پس از ما  تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد.

وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان

تیم ما برای آسیا شرایط خوبی دارد ولی الریان ،العین و الهلال هم مدعی هستند و حتی برای قهرمانی می توانند حرفهایی برای گفتن داشته باشند.گروه ما خیلی مشکلی است ولی با این پتانسیل و حمایت هوادارنمان امیدوارم بتوانیم از گروه صعود کنیم.

چقدر از رقم قراردادت وصول شده ؟

از پول قرارداد امسالم چیزی نگرفتم.هر چه امسال گرفتم مال سال گذشته بود.فقط20 میلیون از سال پیش مانده که آن هم جیزی نیست.البته چیزی هست ولی در برابر پولی که از امسال می خواهم چیزی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها