کد خبر: ۱۲۳۳۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
در تمرین امروز گهر فقط نادرفریادشیران و ندارکات تیم حاضر بودند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- تیم فوتبال گهر درود در شرایطی در چارچوب هفته‌ی سی و یکم به مصاف استقلال تهران خواهد رفت که از دست دادن حتی یک امتیاز در ورزشگاه آزادی نیز می‌تواند سقوط این تیم را قطعی کند و فریادشیران در اولین تجربه‌ی سرمربیگری خود در راس کادر فنی گهر درود یک تجربه‌ی تلخ را پشت سر بگذارد و داغ یک سقوط را بر پیشانی متحمل شود .
اما این تیم در آستانه این بازی بزرگ با مشکلاتی بی شمار مواجه است و تا به حال در سال جدید تنها دوجلسه تمرین برگزار کرده است . این درحالی است که تمرین امروز این تیم هم به دلیل عدم حضور بازیکنان لغو شد .
باشگاه فوتبال گهر درود از جمله باشگاه‌هائی است که بی‌تردید بدون هیچ‌گونه آینده‌نگری گام به لیگ برتر گذاشت، بدون ذره‌ای تفکر بر پتانسیل‌هائی که تیم‌های کوچک لیگ برتری به آن تجهیز هستند. گهر همچون شیرین فراز کرمانشاه، مس سرچشمه و ... تیمی بود در قامت یک میهمان فصلی، شریک ناکامی‌های تیم‌های لیگ برتری و البته زنگ تفریحی مفرح، تیمی که متعلق به سطحی دیگر بود اما از سر زیاده‌خواهی طعمه‌ی ناکامی شده بود و باید تجربه‌ای تلخ را پشت سر می‌گذاشت.
بدهکاری‌های باشگاه‌های لیگ برتری، پرداخت نکردن حق و حقوق بازیکنان و هزار مشکل ریز و درشت مالی اصلا چیز تازه‌ای در فوتبال ما نیست و اصلا مساله‌ی بحرانی برای یک برند ایرانی که سال‌ها در این شرایط رشد کرده است، محسوب نمی‌شود، اما باشگاهی که تا هفته‌ها در شیش و بش این است که چرا نمی‌تواند در شهر خود میزبان باشد، طبیعی است که قدرت آن را نیز ندارد که مشکلات مالی را به گونه‌ای مدیریت که نه، وارد کاغذبازی کند که حداقل بر جنبه‌ی فنی کم‌ترین تاثیر را بگذارند.
گهر درود با مهدی تارتار لیگ را آغاز کرد و حالا به نادر فریادشیران، یار غار محمد مایلی‌کهن در نقطه‌ای رسیده است که باید کشته‌ی خود را درو کند و ببیند که بالاخره آمد بر سرش، آن‌چه از آن می‌ترسید ! سخت است، اما حقیقت است و باید در نقطه‌ای این امر مهر تائید را بر تار و پور خود نقش بسته ببیند.
تمام امتیازاتی که گهر از دست داد یک طرف، روزهای وداع این تیم با لیگ برتر نیز یک طرف. گهر که با میزبانی خود همگان را متعجب کرد و هوادارانش نمود فرهنگی جدید در فوتبال ما بودند، وداعش هم چندان برازنده نیست، تمرینات تعطیل، سرمربی ناامید از بهبود شرایط تیم، بازیکنان در حال اعتصاب، جنگ و دعوا در اردوی تیم و ... همه خبر از تشنج یک برند ناکام می‌دهد؛ برندی که همچون شیرین فراز کرمانشاه قصد داشت نماینده‌ای باشد از فوتبال غرب ایران اما همچون همان تیم و شاید بدتر سناریو سقوط را تکرار کرد !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها