کد خبر: ۱۲۳۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
محمد نوری این روزها عملا به سوپرمن نیمکت نشین پرسپولیس تبدیل شده است.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - چهارمین گل محمد نوری در این دوره از رقابتهای جام حذفی نه تنها پرسپولیس را از شکست برابر داماش در رشت نجات داد بلکه باعث کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی و در نهایت صعود این تیم شد.
این روزها محمد نوری عملا به سوپرمن پرسپولیس تبدیل شده است. آن هم سوپرمنی که حدود یک ساعت روی نیمکت می نشیند و بعد با ورودش به میدان ضربه کاری و نهایی را به حریفان میزند. در واقع قرمزها رسیدن خود به فینال جام حذفی را مدیون گل های سرنوشت ساز شماره 14 خود هستند. البته نوری 2 گل ابتدایی خود را برابر نفت تهران در حالی به ثمر رساند که در ترکیب اصلی بود و بعد از این که نفت با گل منوچهری پیش افتاد، نوری 2 گل زد تا راه برای گل های بعدی تیم و برد 4 - 1 پرسپولیس باز شود.
بازی بعدی قرمزها در جام حذفی برابر ذوب آهن و در اصفهان بود که نوری بعد از یک ساعت نیمکت نشینی به میدان آمد و در وقت اضافه اول موفق شد با ضربه سر گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروازه میزبان کند.
امروز هم باز نوری نیمکت نشین بود و وقتی داماش با یک گل پیش افتاد ، در دقیقه 70 به میدان آمد و با گل دقیقه 83 خود پرسپولیس را از شکست رهانید تا در نهایت در ضیافت پنالتی ها داماش را برده و راهی فینال شوند. احتمالا در دیدار فینال هم کرانچار باید برای زمان بعد از ورود نوری به میدان تدبیر ویژه ای داشته باشد وگرنه با روندی که شماره 14 قرمزها در پیش گرفته شاید رویاهای طلائی سپاهان هم در فینال توسط بازیکن اسبق خودشان نقش بر آب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها