کد خبر: ۱۲۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از برتری برابر داماش به جشن و پایکوبی پرداختند و برد خود را به مادر مهدوی‌کیا تقدیم کردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی برگزار می‌شود که مهدی مهدوی‌کیا بدون خبر قبلی در ورزشگاه عضدی حضور یافت و برای افزایش روحیه بازیکنان پرسپولیس به رختکن رفت.


حساسیت دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان به حدی است که مهدی مهدوی کیا با توجه به غم از دست دادن مادر گرامی‌اش در کنار سرخپوشان حضور یافت و برای افزایش روحیه اعضای تیم با آنها دیدار و گفتگو کرد و تعصب خودش را در چنین شرایطی نشان داد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.


همچنین هوادار جانباز پرسپولیسی که اغلب دیدارهای سرخپوشان را از نزدیک مشاهده می کند، امروز نیز در کنار قرمزپوشان حضور یافت و این بازی حساس را از کنار زمین به نظاره خواهد نشست.


پس از این برتری بازیکنان تیم پرسپولیس در رختکن به جشن و پایکوبی پرداختند. بازیکنان تیم پرسپولیس این برد را به مهدی مهدوی‌کیا که به تازگی مادر خود را از دست داده است، تقدیم کردند.
سرخپوشان با تماس تلفنی با مهدوی‌کیا ضمن ابراز همدردی با او از وی به خاطر حضور در ورزشگاه عضدی رشت و دادن روحیه به آنها تشکر کردند.


پرسپولیسی‌ها پس از پایان بازی در حالی که اطراف ورزشگاه عضدی دارای ترافیک سنگین بود،‌ از سوی مأمورین امنیتی اسکورت ‌شدند و شهر رشت را ترک کردند اما نیلسون دروازه‌بان برزیلی تیم پرسپولیس در رشت ماند تا فردا با پرواز راهی تهران شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها