کد خبر: ۱۲۳۱۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
پیش از سفر به ریاض،تونی نامه ای به من داد که فروزان در این سفر تیم را همراهی نکند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - به گزارش گل به نقل از اوج نیوز حسن آذرنیا  سرپرست  تیم تراکتور سازی  درباره تاخیر 8 ساعته پرواز بازگشت تیم تراکتورسازی به تبریز از فرودگاه جده اظهار داشت:متاسفانه مسولان فرودگاه جده با ما همکاری نمی کردند و مرتبا می گفتند که هواپیمای مربوط به شما به جده نیامده است.پس از این اتفاق باشگاه تراکتورسازی خیلی پیگیر موضوع شد تا سرانجام متوجه شدیم هواپیما به جده رسیده است اما به ما نمی گویند.واقعا نمی دانم هدفشان از این کار چه بود اما به هر حال این طرز برخورد باعت خستگی اعضا تیم شد.

وی درباره شایعه درگیری خود با قاسم دهنوی در عربستان عنوان کرد:در فرودگاه که بودیم یکی از بازیکنان در حال مطالعه سایت ها بود که این خبر را خواند و به من گفت.متاسفانه برخی رسانه ها فقط به فکر حاشیه سازی هستند.این شایعه حتی ارزش پاسخ دادن هم ندارد و کلا کشک است!من با بازیکنان تراکتورسازی رابطه برادرانه دارم و هیچ مشکلی میان ما وجود ندارد.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اینکه اعضا این باشگاه با کاروان استقلال در هتل رادیسون بلو  مستقر بودند گفت:جو خوبی در اردوی دو نماینده ایران وجود داشت.ما هم دوستان سابقمان را دیدیم و برایشان آرزوی موفقیت کردیم.خوشحالم استقلال توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال را شکست بدهد.امیدوارم در بازی های این هفته با نمایندگان عریستانی همه تیم های ایرانی به موفقیت برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان حضور کاروان تراکتورسازی در رادیسون بلو،جعفری ،مدیرعامل تراکتورسازی و امیر قلعه نوعی هم رو در رو شدند یا نه گفت:آنجا جو،جو خانه خدا بود و همه حال و احوال عجیبی داشتند.من فکر می کنم در آن وسط این دو عزیز هم همدیگر را دیدند.در کل سفر معنوی و با ارزشی بود.

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت محمد ابراهیمی اظهار داشت:ابراهیمی به دلیل مصاحبه ای که پس از بازی سپاهان انجام داد در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است.حتما جلسه کمیته انضباطی به زودی تشکیل می شود و درباره او تصمیم گیری می کنیم.

آذرنیا درباره اینکه محسن فروزان در سفر به عربستان تراکتورسازی را همراهی نکرد گفت:پیش از سفر به ریاض،تونی نامه ای به من داد که فروزان در این سفر تیم را همراهی نکند.البته این بازیکن مصدومیتی هم داشت اما به زودی درباره وضعیت فروزان هم تصمیم گیری می کنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها