کد خبر: ۱۲۳۱۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
مانوئل ژوزه در جلسه ای که برای اتمام کارش در باشگاه پرسپولیس برگزارشد، ناگهان با امیرعابدینی روبه رو شد. او با تعجب ازشیرینی سئوال کردمگر شما نمی گفتید این آدم بدی است؟

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – ببینید ، این ها مدیران فوتبال ایران هستند . دوستدارجنجال و میکروفن و دوربین و خبرگزاری . دو مدیری که بارها جناق همکاری شکسته اند . امیرعابدینی و محمد رویانیان . امروز، 24 ساعت قبل از بازی ، دوباره آنها هستند که فضا را با کلمات خود معطر می کنند ... قبل از هرچیز نمونه ای از جملاتشان که مکتوب و مستند شده است را بخوانید:

رویانیان : مالکان داماش مدیریت این تیم را در اختیار می‌گیرند و احتمالا فردا آخرین بازی عابدینی خواهد بود. هرچند که همین الان هم از نظر قانونی مدیرعامل داماش نیست.

عابدینی : افرادی که در فوتبال حضور نداشته ، با پا آن هم با کفش پا روی فرش فوتبال گذاشته‌اند. آنها به  زور وارد فوتبال شده‌اند.

عابدینی : رویانیان مصاحبه ها را زورکی می خواند این بار هم همانطوری این حرف ها را خوانده و هرچه به ذهنش آمده گفته است. احتمالا عصبانی اش هم کرده اند و دیگر موتورش روشن شده است!

رویانیان : عابدینی دوست ندارد پرسپولیس با کسی به غیر از خودش موفق باشد. روحیه او همیشه این طور بوده و هواداران هم به این موضوع واقف هستند. الان هم برای اینکه پرسپولیس با مدیری غیر از خودش قهرمان نشود دست به هر کاری می‌زند.

رویانیان : خواهش می‌کنم عابدینی اجازه بدهد داماش نفس بکشد و بلایی را که سر گهر آورد سر داماش نیاورد و فقط قدرت را برای خودش نخواهد چون هواداران این تیم عاشق تیم خود هستند و نباید فدای تصمیمات شخصی آقایان شوند.

عابدینی : رویانیان  گفته من داماش را منهدم می کنم... باید بگویم که ایشان به جای اینگونه اظهارنظرها به فکر تیمش باشد که هوا پس است.

***

این حرفها را اینجا داشته باشید تا کمی به عقب برگردیم . زمانی که در روزهای اخراج مانوئل ژوزه و در یکی از جلسات سرمربی پرتغالی با امیرعابدینی رودررو شد و با تعجب و با صدای بلند از شیرینی سرپرست پرسپولیس سئوال کرد: مگر شما نبودید که می گفتید این آقا آدم بدی است ؟ چطور حالا در این جلسه به عنوان دوست شما کنارتان است؟

این پرسش ژوزه را عابدینی اینطور جواب داده بود که: ما منافع مشترکی داریم و دشمنی های ما در این مواقع از بین می رود ...

و اگر ملاک حرفهای مدیرعامل داماش باشد باید صبرکنیم تا یک موقعیت بغرنج دیگر که طرفین دور یک میز بنشینند و با هم گل بگویند و بشنوند . ما هم آنقدر بی رگ و فراموشکار که این مدیران بی اصول مچل مان کنند. موافق اید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها