کد خبر: ۱۲۳۱۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
الاهلی عربستان تا دیدار چهارشنبه آینده مقابل سپاهان، در هیچ مسابقه دیگری به میدان نخواهد رفت
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - سبزپوشان الاهلی که سه‌شنبه شب گذشته موفق شدند شاگردان کرانچار را در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کنند، استراحتی یک هفته‌ای را تجربه خواهند کرد تا در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، با آمادگی کامل در جده پذیرای طلایی‌پوشان سپاهان باشند. هفته بیست و چهارم لیگ برتر عربستان ۱۲ و ۱۴ آوریل برگزار خواهد شد و الاهلی چهار روز پس از مصاف با سپاهان در عربستان، به دیدار الفتح صدرنشین خواهد رفت.
اما الغرافه قطر و النصر امارات دیگر حریفان سپاهان در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پیش از بازی برگشتشان در این رقابت‌ها، در لیگ‌های داخلی خود برگزارکننده مسابقات معوقه هستند.
دیدار الغرافه و السد در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر که به دلیل شرکت الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، فردا شب برگزار می‌شود و الغرافه در خانه السد به مصاف این تیم صدرنشین می‌رود. السد برای افزایش اختلاف خود با لخویا به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد تا در دو هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، با خیالی آسوده‌تر به میدان برود. السد هم‌اکنون ۴۴ امتیازی است و لخویا و الجیش با ۴۲ و ۴۰ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.
هفته چهاردهم لیگ اتصالات امارات نیز که به زمان دیگری موکول شده بود، امشب و فردا شب برگزار می‌شود و آبی‌پوشان النصر فردا شب در خانه خود، پذیرای الجزیره هستند. در مهم‌ترین دیدار این هفته، الاهلی رده دومی میزبان العین صدرنشین خواهد بود و الشباب میهمان بنی‌یاس است. در جدول رده‌بندی، العین، الاهلی و بنی‌یاس با ۴۹، ۳۹ و ۳۸ امتیاز اول تا سوم هستند و النصر نیز با ۳۲ امتیاز و پس از الجزیره ۳۵ امتیازی، پنجم است.
هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و سپاهان در جده به مصاف الاهلی می‌رود؛ الغرافه و النصر نیز در دوحه با یکدیگر دیدار می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها