کد خبر: ۱۲۳۰۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
سه بازی نسبتا سخت مانده و بعد این نیم فصل نحس به اتمام می رسد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  ملوان ششمین باخت خود در نیم فصل دوم را در مقابل آلومینیوم تجربه کرد باختی که دیگر همه هواداران را دلسرد کرده است. این نهمین باخت ملوان در این فصل است. ملوانان در این لیگ به طور حتم از آن نتایج خوب نیم فصل اولشان بهره می برند وگرنه می بایست آینده بسیاری بدی را برای ملوان متصور می بودیم.

اشتباهات در خط دفاعی ملوان تبدیل به یک عادت در این فصل شده است. خط دفاعی که از ضعیف ترین خط حمله لیگ سه گل دریافت کرد تا کلکسیون اشتباهاتش کامل شود. از ابتدای لیگ و در زمان مربیگری پورغلامی در بازی با صنعت نفت و سپس استقلال و پس از آن در زمان مربیگری احمدزاده در بازی با پیکان و سپس گهر می توان به راحتی دست کم گرفتن حریفان در دقایق پایانی را مشاهده کرد که همین اشتباهات در بازی با آلومینیوم برای ملوانان رخ داد. مدافعین کناری ملوان آنقدر بد عمل کردند احمدزاده مجبور به تعویض در دقیقه 36 بازی شد. باید به معضلات ملوان یک معضل دیگر را نیز اضافه نمود و آن چیزی جز کند بودن هافبک های آن در میانه میدان نیست.

همیشه روال بر این بوده که بخواهیم مشکلات نتیجه گیری را به مسائل مالی ربط بدهیم اما این تنها و آخرین راه فرار به جلو نیست. مشکلات مالی تا حدود زیادی بر روند تیم تاثیر دارد اما بسیاری از تیم های لیگ برتری مسائل مالی شدیدتری نسبت به ملوان را تجربه می کنند اما به این وضع دچار نمی شوند. سیبل کردن مسائل مالی و مقصر دانستن آن در تمام مشکلات فقط یک شوک زود گذر است. ملوان از 14 بازی نیم فصل دوم فقط 10 امتیاز کسب و فقط یک برد را کسب کرده، این نتایج در حالی است که در هیچ نیم فصلی، جز فصلی که به لیگ یک سقوط کرده بود دچار چنین افت شدیدی نشده بود. نکته جالب اینجاست که افت ملوان از بازی در برابر با پیکان نمود پیدا کرد و حال دوباره ملوان در بازی آینده باید برابر پیکان قرار بگیرد.

بازی ها هرچقدر به روزهای پایانی اش نزدیک می شود کار برای ملوانان سخت و سخت تر خواهد شد. به طور حتم بازی در برابر پیکان که حضورش در لیگ یا سقوطش به بازی در برابر ملوان در انزلی بستگی دارد دشوار  خواهد بود. بازی با پرسپولیس که بازی حیثیتی به شمار می رود را باید اوج سخت کوشی های ملوان دانست. آخرین بازی در انزلی و در برابر ذوب آهن که در حال سقوط است در جای خود دیدنی است.

این روزها پچ پچ های از دور اطراف به گوش می رسد و عملکرد ملوان می تواند مجوزی برای بسیاری از کارها باشد. موضوع آمدن مربی،غیر از 4 نفر مربی بومی ملوان یا کنار گذاشتن  چند بازیکن این تیم تا تغییرات اساسی در ساختار باشگاه اینها همه چیزهایی است که می تواند پیامدهای نتایج بد ملوان برای فصل بعد باشد. هرچند که هنوز لیگ برای ملوان تمام نشده است اما تغییرات زیادی برای ملوان در پیش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها