کد خبر: ۱۲۲۸۵۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۶     ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
الکساندر ایلیچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از کسب پیروزی قاطعانه برابر تیم فوتبال سپاهان ضمن تبریک به شاگردان بابت این نتیجه تاکید کرد نباید مغرور شویم چون این پیروزی با واقعیت همخوانی ندارد؛ سپاهان خسته بود و ما این مساله را به خوبی می دانیم به همین خاطر باور داریم که بازی سختی در جده در انتظار ماست.

به گزارش رجانیوز، الکساندر ایلیچ در نشست خبری پس از بازی سپاهان و الاهلی عربستان اظهار کرد: ما از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی را در اصفهان در مقابل تیم خوب سپاهان در پیش داریم و در 10 دقیقه اول سپاهان برتر از تیم ما بود اما ما توانستیم بعد از آن 10 دقیقه بر بازی مسلط شویم و از مساحت کل زمین به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: با در اختیار گرفتن توپ و میدان توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم و در نیمه دوم میانه زمین را از آن خود کردیم و در این نیمه تیم سپاهان از لحاظ بدنی افت کرد و ما توانستیم بازی را اداره کنیم.

ایلیچ تصریح کرد: ما به خوبی بررسی کرده بودیم که به احتمال قوی سپاهان افت جسمانی پیدا خواهد کرد و در نیمه دوم به خوبی از تمام فرصت‌ها استفاده کردیم و می‌دانستیم که سپاهان در اواسط بازی قوای بدنی‌اش تحلیل می‌رود ولی من یقین دارم که سپاهان در جده یک تیم بسیار بهتری نسبت به این بازی خواهد بود و ما کار مشکلی در این دیدار خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید که چه تیم‌هایی از این گروه صعود می‌کنند گفت: الان پیش‌بینی چنین موضوعی سخت است و باید بگویم که اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

ایلیچ خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم بازی‌های بعدی را نیز با برد پشت سر بگذاریم و به عنوان تیم اول صعود کنیم اما در لیگ عربستان هم بازی داریم و بازی‌های بهتر تیم ما به خلاقیت بازیکنان ما نیز بستگی زیادی دارد و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها