کد خبر: ۱۲۲۷۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
کوثری:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تقابل ایران و آمریکا تقابل تفکر ناب اسلامی و تفکر شیطانی است و تا زمانی که آنها صداقت خود را در عمل نشان ندهند، این تقابل ادامه پیدا می‌کند.

محمداسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با خوش‌بین نبودن به مذاکره با غربی‌ها اظهار داشت: آمریکا به عنوان دشمن اصلی جبهه حق بر علیه نظام جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته به گونه‌ای عمل کرده است که به هیچ وجه نمی‌توان به آن برای انجام مذاکره اعتماد داشت.

وی افزود: تقابل ایران و آمریکا تقابل دو کشور نیست بلکه تقابل دو تفکر است و همانطور که امام (ره) عنوان کرده بودند آمریکا شیطان بزرگ است و تقابل تفکری شیطانی و تفکر اسلام ناب امری دائمیست مگر اینکه آمریکا در عمل صداقت خود را نشان دهد که همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند این امر بعید به نظر می‌رسد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مذاکره شانه خالی نمی‌کند بلکه با منطق و استدلال مسائل را در مذاکرات مطرح و پیگیری می‌کند و این طرف مقابل است که باید در عمل و نه در حد حرف صداقت خود را نشان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها