کد خبر: ۱۲۲۶۶۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
رحمتی که به همراه گردان تا پنالتی چهارم برخلاف جهت ضربه زنندگان نمایش خوبی از خود ارائه ندادند از پنالتی پنجم خوب کار کرد.

سایت گل – سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال که سال گذشته با نمایش خوبش جام حذفی را برای آبی پوشان به ارمغان آورده بود، امروز نمایش دوگانه ای در بازی استقلال داشت.
به گزارش گل، این بازیکن رحمتی که با شهاب گردان دوست صمیمی است، با وجود آنکه به نظر در ضربات پنالتی جو را در اختیار گرفته بود، اما در نهایتا بازی را به دوستش تقدیم کرد.


http://u.goal.com/267800/267862hp2.jpg

رحمتی که به همراه گردان تا پنالتی چهارم برخلاف جهت ضربه زنندگان نمایش خوبی از خود ارائه ندادند از پنالتی پنجم خوب کار کرد. او ابتدا پنالتی احمد جمشیدیان را با پای مخالف مهار کرد، و بعد ضربه محسن ایران نژاد را با کف دست جمع کرد البته در این بین او خودش داوطلب ضربه پنالتی شد که با ضربه ای ناامید کننده توپ را به بیرون زد.

http://u.goal.com/267800/267863hp2.jpg

رحمتی که با دعا کردن و خوش و بش با پنالتی زن های سپاهان و حرکات خاص چهره اول ضیافت پنالتی ها بود، در نهایت تلخ کام از میهمانی بیرون آمد. چراکه میلان سوشاک مدافع استرالیایی سپاهان ضربه آخر خود را در نهایت خونسردی برخلاف جهت او به گل تبدیل کرد.

http://u.goal.com/267800/267867hp2.jpg

شاید اگر رحمتی برای زدن ضربه پنالتی داوطلب نمی شد، بیشتر به سودش بود. اما او این ریسک را کرد و در حالی که فرهاد مجیدی برای پنالتی ها داوطلب نشده بود، یک ضربه مهم را از دست داد. به هر صورت او در غیاب پیراهن ناصر حجازی، نتوانست تیمش را پیروز از زمین بیرون بیاورد. اگرچه در طول مسابقه نمایش خوبی داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها