کد خبر: ۱۲۲۶۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در رابطه با ادعای فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه خلعتبری از عمد خودش را به مصدومیت زده تا برای تیم ملی بازی نکند و برای سپاهان به میدان برود، عنوان کرد: اگر خلعتبری این کار را کرده درود بر شرافتش.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیمش برابر سپاهان در ضربات پنالتی و ناکامی در رسیدن به فینال رقابت های جام حذفی گفت: مشخص بود که تیم ما خسته بود. من این پیروزی را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کردیم اما هر چه به  اواخر بازی نزدیک می‌شدیم به خاطر خستگی بازیکنان ملی‌پوشمان تحلیل می‌رفتیم. تعویض‌های ما هم جواب داد اما در اواخر بازی همه می‌خواستند زودتر بازی تمام شود هر چند حاتمی یک موقعیت خوب را هم در دقایق پایانی از دست داد.

سرمربی استقلال در رابطه با ادعای فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه خلعتبری از عمد خودش را به مصدومیت زده تا برای تیم ملی بازی نکند و برای سپاهان به میدان برود، عنوان کرد: اگر خلعتبری این کار را کرده درود بر شرافتش. خلعتبری آن زمان مصدوم بوده و نمی‌توانسته برای تیم ملی کارایی داشته باشد به خاطر همین بازی نکرده اما برای من جای تعجب دارد که خسرو حیدری بازیکن مصدوم ما چطور برای تیم ملی بازی می‌کند. اگر من این تصمیم را گرفته بودم همان دوستانی که قلم خودشان را فدایی چشم‌آبی‌ها کرده‌اند پدر قلعه‌نویی را درمی‌آوردند.

وی ادامه داد: این باخت حاصل برنامه‌‌ریزی غلط سازمان لیگ و تیم ملی است. ما 4 بازیکن ملی‌پوش خسته داشتیم که برای این بازی فقط دو جلسه ریکاوری کردند. باز هم تاکید می‌کنم اگر خلعبتری برای باشگاهش این تصمیم را گرفته درود به شرفش. خلعتبری به نفع سپاهان کار کرده اما بازیکن ما این کار را نکرده است. ما توقع داشتیم به خسرو حیدری بازی ندهند. خودمان 2 امتیاز نفت را فدای بازی نکردن حیدری کردیم تا این بازیکن مصدوم نشود اما حیدری 90 دقیقه برای تیم ملی مقابل کویتی که بازی مهمی هم نبود بازی کرد و خسته و کوفته به تهران آمد.

به گزارش تسنیم، قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها به عملکرد هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور اعتراض کردند، تاکید کرد: بیک‌زاده از نظر من بد بازی نکرد. اکبرپور هم تا زمانی که در زمین بود تلاش خودش را انجام داد و بعد از آن هم بازیکن جانشین این کار را کرد. من اعتقاد دارم تعویض بیک‌زاده باعث شد جناح چپ تیم ما ضعیف هم شود.

وی  گفت: کل بازی در اختیار ما بود و به غیر از 5 دقیقه ابتدایی که سپاهانی‌ها چند کرنر زدند تمام بازی دست ما بود و همین فشار هم باعث شد که مدافع سپاهان اخراج شود. فقط از حیدری توقع بیشتری می‌رفت که با وضعیت مصدومیت برای تیم ملی بازی نکند. اگر حیدری این کار را می‌کرد در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و بعدها برای تیم ملی هم ‌می‌توانست مثمر ثمرتر باشد.

سرمربی استقلال در رابطه با چگونگی چینش پنالتی‌زن‌های تیمش تصریح کرد: تمرین پنالتی را انجام داده بودیم و حتی در بین 5 پنالتی‌زن اول‌مان پیشنهاد دادیم که به جای صادقی، مجیدی پنالتی بزند اما خودش خواست این کار را نکند. شاید به خاطر مصدومیت کمرش بود. رحمتی هم جزو پنالتی‌زن‌های خوب تیم ماست که البته پنالتی را که خراب کرد جبران کرد. حتی قرار بود به جای حاتمی حمودی پنالتی بزند اما او هم اعلام کرد که پنالتی نمی‌زند. باز خدا پدر مجیدی را بیامرزد که گفت پنالتی نمی‌زنم.

امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه چرا جناحین استقلال برخلاف نیمه اول در نیمه دوم تعادل لازم را نداشتند گفت: بیگ‌زاده بازیکن روحی و روانی است و وقتی این بازیکن یک توپ را می‌دهد مردم علیه‌اش موضع می‌گیرند اما بازیکنی بود که 8 موقعیت هم از دست داد اما مردم عکس‌العملی نشان ندادند. باز هم تاکید می‌کنم تعویض بیگ‌زاده اشتباه بود. چون بعد از اخراج حیدری هم بیگ‌زاده و ساموئل از جناح چپ به دروازه سپاهان فشار می‌آوردند. 

وی در پاسخ به این مسئله که از قبل گفته بودید که وای که اگر بازی با سپاهان 120 دقیقه‌ای شود و همچنین دیدار با الهلال عنوان کرد: برنامه خاصی برای بازی با الهلال نداریم. فقط جا دارد از هواپیمایی زاگرس تشکر کنم که مسیر پروازی ما را درست کردند. اگر قرار بود با همان مسیر قبلی برویم اذیت می‌شدیم.

سرمربی استقلال ضمن انتقاد از کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال افزود: آقای کی‌روش هر کاری که دوست داشته انجام داده و فدراسیون هم از این مربی حمایت کرده است اما وقتی ما از فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می‌کنیم که زمان یک بازی ما را تغییر بدهند این کار را نمی‌کنند. اگر برای یک بازی معمولی 3 هفته لیگ را تعطیل نکنیم الان مجبور نیستیم 3 روز 3 روز بازی انجام دهیم.

قلعه‌نویی در واکنش به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه استقلال مشکل مالی ندارد تاکید کرد: همه در تلاش هستند تا مشکل مالی برطرف شود  اما نه برای شب عید و نه قبل از این بازی هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نشده البته بعضی از بازیکنان خوب پول گرفتند و بعضی‌ها درصد کمتری اما کادر فنی حتی 20 درصد هم پول نگرفته ما نباید باخت به سپاهان را به مسائل مالی ارتباط بدهیم تیم ما خسته بود و هر چه تلاش کردیم نتوانستیم شادابی لازم 4، 5 نفر از بازیکنانمان را به دست بیاورم.

وی ادامه داد: از همین الان باید هم به لیگ هم لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم به قول کرانچار کاش این بازی در فینال جام حذفی برگزار می‌شد. باز هم می‌گویم که برنامه‌ریزی سازمان لیگ خوب نبود هر چند که تاج هم در این قضیه مقصر نیست و وارد ویرانه‌ای شد که از قبل درست شده بود. اگر همان اوایل فصل که به برنامه‌ریزی اعتراض کرده بودیم صحبت ما را می‌شنیدند کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این مسئله که چرا چندین بار نسبت به هواداران واکنش نشان داده و آیا این واکنش‌ها به  تشویق مجیدی بوده عنوان کرد: اصلا واکنش ما ربطی به این قضیه نداشت. هرچند که تماشاگران باید بگذارند مربی کار خودش را انجام دهد اما همیشه همین‌طور بوده و در هر نسل هوادران به بازیکن خاصی علاقه داشتند که حق طبیعی آنها بوده است.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه افزود: به نظر من تمام کارت‌هایی که فغانی به بازیکنان نشان داد درست بود و من به تیم داوری به خاطر اجرای قانون مدیریت خوب تبریک می‌گویم هر چند که یکی از عواملی که باعث شد آرش برهانی را تعویض کنیم ترس از اخراج این بازیکن است. انگار به من الهام شده بود که برهانی اخراج می‌شود. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که کاری به داور نداشته باشید. برهانی کارت زرد بچه‌گانه‌ای گرفت و کارت اول خسرو حیدری هم درست بود اما در مورد کارت دوم باید فیلم را بازبینی کنیم تا ببینیم که چه قضیه‌ای رخ داد.

وی در واکنش به صحبت‌های چند روز اخیر فرزاد حاتمی مبنی بر  اینکه در استقلال هر کسی صدایش بلندتر باشد پول بیشتری می‌گیرد، گفت: من این مسئله را از شما می‌شنوم. اما اینکه به خاطر این اظهار نظر بخواهیم حاتمی را بازی ندهم درست نیست زیرا مدافعان سپاهان بلندقد و سرزن بودند تصمیم گرفتم تا دو مهاجم سرعتی را به بازی بگیریم و دیدید که فرار یکی از همین مهاجمان باعث اخراج طالبی شد ولی چون اهل خواندن روزنامه‌ها و سایت‌ها نیستم نمی‌دانم حاتمی چه گفته اما اینجا اینطور نیست که هر کسی تن صدایش بالاتر باشد پول بیشتری می‌گیرد اگر پول بیاید فتح‌الله‌زاده بین بازیکنانش تقسیم می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا كه از آقاي قلعه نويي انتظار بيشتري مي رفت كه شكست مقابل سپاهان را تقصير سازمان ليگ بندازه ، سازمان ليگ كه بازي رو براتون عقب انداخت خب سپاهان هم ملي پوش داشت!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها