کد خبر: ۱۲۲۶۰۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۶     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، تمرینات این تیم پس از بازی با پیکان در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

* تكليف رضايي و عابدزاده فردا مشخص مي شود


در تمرینات چند روز گذشته امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شد و همچنین غلامرضا رضایی نیز بر اثر یک تکل از ناحیه زانو دچار درد شد از همین رو و برای اینکه تکلیف این بازیکنان برای دیدار مقابل پیکان مشخص شود بعد از ظهر امروز از رضایی و عابدزاده ام آر ای گرفته شد و قرار است تکلیف این دو بازیکن برای بازی یکشنبه مقابل پیکان تا فردا مشخص شود.


* فیلم بازی داماش به دست گل‌محمدی رسید


با وجود اینکه تیم فوتبال پرسپولیس باید اولین دیدار خود را در سال 1392 در لیگ برتر برگزار کند اما به دلیل اینکه تقریبا با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی پیدا کرده بیشتر تمرکز خود را از همین الان به جای لیگ برتر به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابله داماش مشغول کرده است.


از همین رو امروز فیلم آخرین بازی داماش که روز گذشته مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار شد و منجر به شکست داماشی‌ها هم شد امروز به دست گل‌محمدی رسید.


* تمرینات پرسپولیس در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود


با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه عضدی رشت که چمن مصنوعی دارد به مصاف داماش بروند، قرار است تمرینات پرسپولیس نیز پس از بازی با پیکان در کمپ تیم‌های ملی که چمن مصنوعی دارد، برگزار شود.


گفتنی است پرسپولیس 17 فروردین در رشت در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف داماش می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها