کد خبر: ۱۲۲۵۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان ملی‌پوش استراحت داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:50 دقیقه امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد که در این تمرین مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دسته جمعی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

*با تصمیم گل محمدی سید جلال حسینی و پولادی و ماهینی 3 ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز استراحت کردند، البته ماهینی به دلیل 3 کارته بودن و غیبت در بازی برابر پیکان چند روزی بیشتر از کادر فنی مرخصی گرفته است.

*رضایی و عابدزاده به دلیل گرفتن ام آر ای در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

*حدود 50 هوادار از روی پلی که در کنار اتوبان هم‌جوار ورزشگاه خیریه عمل بود در حال دیدن تمرین بودند که با پادرمیانی گل‌محمدی و شیرینی سرپرست پرسپولیس درب تمرین باز شد و این هواداران از نزدیک شاهد عملکرد قرمزپوشان بودند. قرار بود امروز تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

*پروویچ و حقیقی نیز اختصاصی به دور زمین دویدند البته حقیقی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز تیم دنبال کرد.

*در مرحله پایانی تمرین امروز قرمزپوشان، پرسپولیسی‌ها فوتبال دست‌گرمی را در دستور کار خود داشتند، در این فوتبال مهدوی‌کیا و کریمی 2 کاپیتان پرسپولیس هم‌تیمی شدند، البته کریمی امروز بسیار سرحال و شاداب بود تا حدی که با سایر بازیکنان مخصوصا فشنگچی به شوخی و خنده می‌پرداخت.

*در پایان تمرین نیز نوروزی، مهدوی‌کیا و گل‌محمدی به زدن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه پرداختند.

*علی کریمی نیز به صورت ویژه به شوت‌زنی به سمت دروازه پرداخت و یک‌بار دیگر پس از جوش خوردن رباطش تست شد که خوشبختانه مشکلی نداشت.

*در هنگام فوتبال دست‌گرمی گل‌محمدی بارها از ترکیب قاضی و کریم انصاری‌‌فرد در خط حمله استفاده کرد که بارها نیز این دو بازیکن به گل‌زنی پرداختند.

*مهدوی‌کیا نیز در تمرین امروز همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها