کد خبر: ۱۲۲۵۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
«رسوایی» جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی سرانجام فروش میلیاردی را رد کرد و توانست به فروش یک میلیارد و دو میلیون تومانی دست پیدا کند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، فیلم «رسوایی»، جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی به فروش یک میلیارد و دو میلیون تومان دست پیدا کرد و توانست در بین گزینه های اصلی فروش فیلم های نوروزی عنوان فروش میلیاردی را از آن خود کند که این رقم مربوط به فروش این فیلم در سینماهای تهران و شهرستان ها است.

 انیمیشن «تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی نیز با فروش 600 میلیون تومانی خود توانست رتبه دوم در بین فیلم‌های نوروزی را به خود اختصاص دهد؛ البته این رقم مربوط به فروش در سینماهای تهران و شهرستان ها است.

همچنین فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی که دیرتر از سایر فیلم‌های نوروزی مجوز اکران دریافت کرد و تعداد سینماهای کمتری نیز در اختیار دارد تا چهارشنبه شب توانست 90 میلیون تومان فروش داشته باشد.
فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی نیز شب پنجشنبه در سینماهای تهران، 97 میلیون تومان فروش کرده است و این فیلم با چنین رقمی فاصله چندانی با فروش 100 میلیون تومانی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها