کد خبر: ۱۲۲۳۸۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
حتما" اهالی فوتبال بارها این جمله را از زبان قلعه نوعی شنیده اند که گفته« ابتدای فصل از سنگین ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم»
سایت گل- اردشیر سعد محمدی مدیرعامل جدید ذوب آهن از آن دست مدیرانی است که علاقه زیادی به ورزش به خصوص فوتبال دارد و در دوران حضورش در شرکت ملی مس ایران سبب شد تا تیم های زیر مجموعه مس رشد بسیاری نمایند. حضور او در ذوب آهن می تواند این بارقه امید را به همراه داشته باشد که این تیم هم به روزهای خوبش برگردد. سقوط احتمالی ذوب آهن منجر به آن خواهد شد که فرهاد کاظمی که ید طولایی در صعود تیم ها از دسته اول به لیگ برتر دارد در جمع اصفهانی ها بماند اما اگر این تیم در لیگ برتر باقی بماند سعد محمدی نقشه های زیادی برای تیمش دارد. او برای نیمکت ذوبی ها چشم به امیر قلعه نوعی دارد تا بلکه بتواند باردیگر ژنرال را به نصف جهان بکشاند و این بار در دیگر تیم اصفهانی حضور یابد.هر چند در صورت سقوط، بحث خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز هم به صورت جدی مطرح است.

سعد محمدی رفاقت نزدیکی با قلعه نوعی دارد. حتما" اهالی فوتبال بارها این جمله را از زبان قلعه نوعی شنیده اند که گفته« ابتدای فصل از سنگین ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم». جمله ای که اغراق نیست و یکی از نزدیکان قلعه نوعی آن را اینگونه توضیح می دهد تا از پرونده جدایی قلعه نوعی از تراکتور هم رمز گشایی شود« وقتی تراکتور نایب قهرمان شد امیر و جعفری مدیر ترامتور نشستند تا برای فصل بعد برنامه ریزی کنند.قلعه نوعی گفت دو شرط دارم که اگر محقق شود می مانم. این تیم آسیایی شده و توقع مردم بالا رفته. حق هم دارند. دیگر حتی قهرمانی لیگ هم برای تراکتور کم است و باید برای موفقیت در آسیا برنامه ریزی کرد. دوشرط من هم همین است که بازیکنانی را که می خواهم جذب کنید و آنها را هم که نیاز دارم و قراردادشان تمام شده نگه دارید. » یک حساب و کتاب ساده صورت گرفت و مشخص شد برای فصل نقل و انتقالات حدود 5-6میلیارد پول نقد لازم است تا با پیش پرداخت مناسب بازیکنان روانه تبریز شوند. راوی می گوید« امیر به تهران برگشت تا جعفری پس از آماده شدن پول به او خبر بدهد. همان روزها یکی از نزدیکان باشگاه مس که با من آشنایی داشت تماس گرفت و گفت: مس، امیر قلعه نوعی را می خواهد و دنبال او هستند اما نتوانسته اند با او تماس بگیرند. یک شماره بدهید که بتوانند با او تماس بگیرند. ماجرا را به امیر گفتم اما او گفت من اخلاقا" به جعفری قول دادهام و نمی توانم بپذیرم. نظیر این اتفاق دو فصل قبل هم رخ اده بود و هدایتی به امیر پیشنهاد استیل آذین را داد اما امیر با وجودی که با سپاهان روی کاغذ قرارداد نداشت اما به احترام توافق کلامی با ساکت حاضر به رفتن به استیل آذین نشد. به هرحال فردای آن روز دوستان در شرکت مس توانسته بودند با امیر تماس بگیرند و بالاخره آقای سعد محمدی او را راضی کرد که حداقل نشستی با هم داشته باشند. امیر از من پرسید به نظر تو وقتی من گفته ام پاسخم منفی است رفتنم چه معنی دارد؟ گفتم احتمالا" می خواهند پیشنهادی بدهند که نتوانی نه بگویی. فردایش رفتیم و همین شد»

پیشنهادی که مس به امیر داده بود چقددر بود که از آن به عنوان سنگین ترین قرارداد یک مربی ایرانی یاد می شود آن هم در حالی که وی فصل قبل با تراکتور قراردادی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی داشت. راوی اینگونه می گوید« آقای سعد محمدی اطلاعات خوبی از فوتبال داشت و عاقبت هم گفت هر بازیکنی را بخواهید جذب می کنیم. برای خودت هم دو میلیارد تومان در نظر گرفته ایم که یک میلیارد آن نقد است» امیر اما به او گفت که با توجه به تعهد اخلاقی به تراکتور نمی تواند به مس بیاید و همه چیز همانجا خاتمه یافت. بعد از آن جعفری در تامین بودجه دچار مشکل شد وامیر هم براساس توافقی که داشتند که تنها در صورتی  به تبریز می رود که بودجه پیش فصل نقد باشد قید تراکتور را زد و به استقلال رفت.
حالا سعد محمدی در اصفهان است و گفته می شود برنامه های زیادی برای ذوبی ها دارد.امیر آیا به اصفهان برمی گردد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها