کد خبر: ۱۲۲۳۲۵
زمان انتشار: ۰۲:۲۶     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
در این گروه اگر به دنبال ادامه‌ی روند رقابت برای صعود هستیم، باید حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کنیم. مطمئن هستم خداوند ما را از خانه‌ی خود دست خالی راهی تهران نخواهد کرد.

سایت گل-حنیف عمران‌زاده پس از آن‌که دومین جلسه‌ی تمرین خود را در سال جدید به همراه تیم فوتبال استقلال انجام داد، در پایان تمرین در مصاحبه با خبرنگار سایت گل، از آمادگی خود برای حضور مجدد در ترکیب آبی‌پوشان با نظر کادرفنی گفت.

عمران‌زاده در مورد چند و چون بخشش خود از سوی قلعه‌نوئی گفت : "روز اول عید با آقای قلعه‌نوئی تماس گرفتم و او نیز جواب داد. او بخاطر عید مرا بخشید تا بار دیگر به تمرینات استقلال بازگردم."

او در جواب این‌که آیا صحت دارد که از اخراج شدن از استقلال خوشحال است، گفت : " من همچین حرفی را نزده‌ام و این مصاحبه را تکذیب می‌کنم. من در این روزها اولین مصاحبه‌ای است که با رسانه‌ها انجام می‌دهم."

بازی برابر سپاهان چگونه خواهد بود : " خوب این دیدار ماقبل فینال خواهد بود و از حساسیت‌های بسیاری برای ما برخوردار است و شاید به نوعی مهم‌ترین بازی فصل ما نیز باشد و از بازی با الهلال نیز مهم‌تر باشد."

و اما بازی الهلال چگونه است : " در این گروه اگر به دنبال ادامه‌ی روند رقابت برای صعود هستیم، باید حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کنیم. مطمئن هستم خداوند ما را از خانه‌ی خود دست خالی راهی تهران نخواهد کرد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها