کد خبر: ۱۲۲۳۲۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۸     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲

تک گل ایران را مسعود شجاعی با ضربه ای زیبا در دقیقه 45 به ثمر رساند؛ تیم ملی بعد از شروع خوب مقابل لبنان در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت.

سایت گل -
 روز دوم مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا 2015
B: گروه
ورزشگاه :الکویت
تماشاچی 25 هزار نفر
قضاوت این مسابقه بر عهده لی مین هو با کمک های لی جونگ می و سئو مو هی از کره جنوبی بود.
اخطار: مسعود شجاعی، احسان حاج صفی ، پولادی،تیموریان(ایران)

کویت : نواف الخالدی ، محمد فریح ، حسین فاضل ، مساعد ندا ، فهد عوض ، طلال نایف ، طلال العامر، حمد امان ، بدر المطوع ، عبدالله البریکی یوسف ناصر
ایران : رحمان احمدی - مهرداد پولادی ، سید جلال حسینی ، پژمان منتظری ، خسرو حیدری ، آندو تیموریان ، جواد نکونام ، مسعود شجاعی (65 اولادی)، مجتبی جباری(65 حاج صفی) ، اشکان دژآگاه ، رضا قوچان نژآد(86 رافخایی)


http://u.goal.com/266800/266840hp2.jpg
شرح بازی:
همان ابتدای بازی چمن نامرغوب ورزشگاه نادی الکویت نخستین چیزی بود که در بازی کویت و ایران به چشم می آمد و در این شرایط کویتی ها که مشخصا آشنایی بیشتری به این زمین داشتند، بازی را سرعتی و پرفشار شروع کردند. حملات سریع از سمت راست و شوت از راه دور در دستور کار مردان میزبان بود که بهره ای نبردند و به مرور شاگردان کی روش توانستند بر توپ و میدان تسلط پیدا کنند و سرانجام روی اشتباه مدافع کویتی در دفع توپ در آخرین دقیقه نیمه نخست توانستند گل برتری را توسط شجاعی درون دروازه میزبان جای دهند .

با شروع نیمه دوم تیم ملی برخلاف عادت تیم های ایرانی پاپس نکشید و با حفظ توپ در زمین تیم کویت، اجازه حملات پرتعداد را به آبی پوشان نداد ولی یک سری اشتباهات زنجیره ای در پاس دادن، خوردن دریبل دونفره و پنالتی دادن در یک صحنه باعث شد تا کویتی که فرصت چندانی روی دروازه ما ایجاد نمی کرد به یک پنالتی و بعد از آن گل تساوی دست پیدا کند. البته بعد از این گل در یک صحنه خوش شانس بودیم که منتظری دروازه خودی را باز نکرد ولی در بقیه صحنه ها مالکیت بیشتر بازیکنان ما برتوپ و میدان و حضور در نیمه زمین حریف حاصلی دربرنداشت تا ایران با این تساوی بیرون از خانه و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت همچنان درصدرجدول این گروه قرار بگیرد.

http://u.goal.com/266800/266833hp2.jpg
شرح گلها :
1-0 (ایران): سانتر اشکان دژآگاه از راست در یک رفت و برگشت به شجاعی رسید که او با یک شوت تماشایی دروازه کویت را باز کرد. مسعود بعد از این گل مدام خدا را شکر می کرد.  .
1-1 (کویت ): گوش چپ کویت منتظری را پشت سرگذاشت که در بین راه بی جهت توسط نکونام سرنگون شد. این ضربه پنالتی  با ضربه فهد عوض بر خلاف جهت حرکت احمدی به گل تبدیل شد
اتفاق ویژه:دانیال داوری دروازه بان دورگه ای که به تیم ملی ایران دعوت شده در بازی امروز نیمکت نشین است و رحمان احمدی در درون دروازه  قرار گرفته است.
 بهترین بازیکن : عبدالهادی خمیس بازیکن شماره 7 کویت که در گوش چپ بازی می کرد بارها دفاع ایران را آزار داد و یک پنالتی نتیجه بخش هم برای تیمش گرفت.
نکته : کیفیت تصاویر تلویزیونی ارسالی از کویت دقیقا مثل روزهایی است که در این کشور بازی داریم.انگار که این مسابقه ایست که در دهه 60 شمسی بین دو کشور برگزار می شود!

تیم های ایران و کویت  با کسب 4 امتیاز از 2بازی و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم لبنان به ترتیب در رده های اول و دوم گروه ˈبˈ مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا قرار گرفتند. تیم تایلند نیز بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها