کد خبر: ۱۲۲۲۳۱
زمان انتشار: ۲۳:۰۲     ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
ایمان موسوی در این مسابقه انگیزه بالایی از خود نشان می داد به طوری که بعد از زدن گل دوم مشت هایش را گره کرد و به سمت تماشاچیان نشانه برد

سایت گل – تمرین اول استقلال در سال جدید متن و حاشیه های جالی داشت که بد نیست آنها را بخوانید :

-در اتاق مربیان قلعه نوعی به همراه بیانی، پورحیدری، همدانی، عالمی، بوستانی، سر رشته داری،  صالح و ماجدی مشغول تماشای بازی سپاهان و تراکتور در لیگ بودند ...قلعه نوعی از بازی بد تراکتوری ها ناراحت بود واعتقاد داشت آنها خسته اند . در عین حال ماجدی از برنامه بازی ها میگفت و به بازی با گهر اشاره میکرد که میگفت اگر این بازی را نبریم همان بهتر که قهرمان نشویم.

-بعد از تبریک گفتن سال جدید و صحبت کوتاه امیر قلعه نوعی تمرین آغاز شد و بازیکنان با 20 دقیقه نرم دویی تحت نظر همدانی و صالح تمرین خود را آغاز کردند. این در حالی بود که قلعه نوعی در یک گوشه از زمین مشغول ماساژ درمانی پای خود بود.

-بازیکنان به دو تیم نارنجی وآبی برای یک فوتبال در یک نیمه زمین تقسیم شدند.تیم نارنجی شامل برهانی.همدانی.بیگ زاده.بائو.بوستانی و 3بازیکن امید بود و تیم آبی را رحمتی.حمودی.موسوی.اکبرپور.هوتن قلعه نوعی و3بازیکن امید تشکیل می دادند.

-بازی بعد ازدونیمه 25دقیقه ای با نتیجه 8-6 به سود آبی ها تمام شد. ایمان موسوی در این مسابقه انگیزه بالایی از خود نشان می داد به طوری که بعد از زدن گل دوم مشت هایش را گره کرد و به سمت تماشاچیان نشانه برد.نکته قابل توجه این بود که رحمتی با توجه به درد پایش فوروارد بازی کرد و سه گل هم زد.گلهای تیم آبیرا  رحمتی 3گل. موسوی 3گل.اکبرپور ویک بازیکن امید زدند و گلهای تیم نارنجی را برهانی 2گل.بائو.همدانی2گل.بیگ زاده.

-از نکات جالب تمرین میتوان به بدن آماده ستار همدانی و بازی خوب او اشاره کرد . ستار 2گل هم به ثمر ساند که یکی از آنها از فاصله 30متری بود.

-حنیف عمران زاده با قلعه نوعی تلفنی صحبت کرده بود و امیر هم او را بخشیده بود البته حنیف به علت اینکه در شما به سر میبرد به تمرین نیامده بود و استراحت گرفته بود اما در تمرین امروز شرکت میکند نکته جالب توجه این موضوع این بود که ماجدی سرپرست تیم از این موضوع اطلاعی نداشت.

-در پایان تمرین  یک تنیس فوتبال بین مربیان به خاطر کری همدانی و عالمی شکل گرفت.همدانی به همرا صالح و عالمی به همراه بوستانی این بازی را انجام دادند .قلعه نوعی خیلی جدی این مسابقه را تماشا میکرد و تیم همدانی و صالح بازی را با اختلاف بردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها