کد خبر: ۱۲۲۱۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
خبرنامه دانشجویان ایران:سایت خبری تابناک در مطلبی تحت عنوان "سوء استفاده ها از پیام رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد! " حمله های تندی را علیه قالیباف و ولایتی و حداد عادل انجام داده است.
 
این سایت خبری نزدیک به محسن رضایی می نویسد:«شاید پیام نوروزی ائتلاف سه گانه حداد عادل، قالیباف و ولایتی و دو موضوع مهم مطرح شده در فضای سیاسی کشور باشد. دو موضوع این پیام یکی اشاره آنان به این ائتلاف به عنوان ائتلافی کم سابقه در تاریخ سیاسی ایران است! که احتمالا نویسندگان یا تاریخ سیاسی را نمی شناسند و یا تاریخ کشور را منحصر به دوران مختصر مورد دلخواه خود کرده اند و دوم  مشخص شدن جهت گیری های این ائتلاف علیه سه گروه در انتخابات است. آنان رقیبان اصلی خود را فتنه گران(اصلاح طلبان)، انحراف(جریان دولت) و فساد. منظور اصلی آنان از گروه سوم مشخص نیست، چون فساد هم در دولت اصولگرایان وجود داشت، هم دولت سازندگی و هم دولت اصلاحات.»
 
 
گفتنی است سایت های وابسته به شهردار تهران _قالیباف_ هم طی روزهای اخیر حملات تندی را موجه افرادی ساخته است ، که به تببین تکنو کراسی پرداخته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۱۲
جناب حداد عادل به محضرتان عرض میکنم جنابعالی که رجال سیاسی میباشید آیا نمی خواهید حماسه سیاسی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم گردیده محقق گردد. بطوری که شمادر زمان خودش از احمدی نژاد حمایت کردید نتیجه چی شد که مردم همه چیز را میدانند؟ آیا دکترخاتمی حق جانبداری از یک کاندیدا ندارد.برادر تورم همه چیز را ازبین برده شماودوستانتان همان سلیقه قبلی راه را ادامه میدهید. آیت اله هاشمی که ستون نظام است وپیش بینی ایشان درست نتیجه داده آن وقت فرافکنی از طرف اصولگرایان ادامه میابد مگر احمدی نژاد محصول تلاش شما وامثالتان نبود.اکنون از ایشان منتقد هستید. امروز مردم بطور سیل آسا به هاشمی رای خواهند داد ونیاز به قیم ندارند.درود برهاشمی سلام برخاتمی
پاسخ
iden
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
۵
۳
سلام دوست عزيز خسته نباشيد


سايتتون رو ديدم



اگه نياز به ارسال ايميل تبليغاتي که صدرصد جواب بده داريد !

وقيمت مناسبي داشته باشه

بست ميل در خدمت شماست

ارسال ايميل تبليغاتي شما به

1.000.000 ميليون نفر
توسط بست ميل


يک بار امتحان کنيد و هميشه مشتري ما شويد


براي اطلاعات بيشتر به وب سايت زير مراجعه کنيد


http://best-mail.ir

email: idenshiraz@gmail.com

mobaile : 09374319187


تبليغات واقعي يک سرمايه گذازي است نه يک هزينه


موفق باشيد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها