کد خبر: ۱۲۲۰۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
معاون عملیات پلیس راه و ترافیک کشور گفت: استان گیلان محور رشت-قزوین محدوده منجیل و رودبار ترافیک نیمه سنگین و روان است.
سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ترافیک در استان خراسان شمالی محورهای شیروان – بجنورد و بجنورد – چمن بید ، استان کرمان محور سیرجان – بندرعباس نیمه سنگین است.
معاون عملیات پلیس راه و ترافیک کشور خاطرنشان کرد: سایر محورها  از ترافیک عادی و روان برخوردار می باشند.



سرهنگ سلبي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرعنوان كرد: در استان البرز محور کرج_چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره پنج ترافیک سنگین است.
فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه در سایر محور ترافیک عادی و روان است خاطرنشان کرد: در محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم ترافیک سنگین است.




سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: استان مازندران محورهای کندوان و محور هراز از پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین است.
فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه و تمام محورهای استان کردستان بارش باران گزارش شده است.





سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ترافیک در محور هراز ورودی مشهد مقدس غیرسنگین گزارش شده است.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت جوی درسایر استان ها، اظهار داشت: در اکثر محورهای استان کردستان بارش باران اعلام گردید و سطح جاده ها لغزنده است.
سرهنگ البرزی خاطرنشان کرد: سایر جاده ها دارای جوی آرام و ترافیک درآنها روان و عادی است.



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ترافیک و بارش باران در استان البرز محور کرج_چالوس (جنوب به شمال) و در استان آدربایجان غربی  محورهای پیرانشهر و سردشت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
گفتنی ایست سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها