کد خبر: ۱۲۱۶۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
هواداران استقلال اگر بدانند که چرا بازی نمی‌کنم مطمئنا این افراد را نمی‌بخشند اما در حال حاضر حرفی نمی‌زنم.
سایت گل- ایمان موسوی با استفاده از محرومیت برهانی بعد از مدت‌ها فرصت حضور در ترکیب اصلی استقلال را پیدا کرد، آن هم مقابل تیم سابق خودش. اما اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت و بین دو نیمه تعویض شد تا در پایان بازی نارضایتی خودش را از این تعویض علنی کند. موسوی در میکسدزون حرف‌هایی زد که معمولا در تیم‌های قلعه‌نویی عواقب خوشی به دنبال ندارند!

به گزارش گل و به نقل از فارس، موسوی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نفت تهران گفت: فقط می‌توانم بگویم دوست داشتم در این دیدار بازی کنم و نمی‌دانم چرا تعویض شدم. با زندگی من در استقلال دارد بازی می‌شود و وقتی که این‌قدر خوب بازی می‌کنم نمی‌دانم چرا باید تعویض شوم.

وی در پاسخ به این‌که شاید تعویضش به خاطر مسائل تاکتیکی بوده است، عنوان کرد: این موضوع را نمی‌دانم اما مردم و ملت همه چیز را دیدند. هواداران استقلال اگر بدانند که چرا بازی نمی‌کنم مطمئنا این افراد را نمی‌بخشند اما در حال حاضر حرفی نمی‌زنم.

موسوی با تاکید بر این‌که نمی‌خواهد دلیل بازی نکردنش را اعلام کند، گفت: باز هم سکوت می‌کنم اما اعلام می‌کنم اگر دلیل بازی نکردنم را مردم بدانند هیچ‌وقت آنها را نمی‌بخشم.

به این ترتیب به حرف‌های تندی که دیروز فرزاد حاتمی بر زبان آورد، اعتراض امروز ایمان موسوی هم اضافه شد. به نظر می‌رسد مهاجمان استقلال این روزها بیشتر از هجوم به حریفان هجوم به مسئولان تیم خود را در دستور کار قرار داده‌اند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها