کد خبر: ۱۲۱۶۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
کاری از دست ما بازیکنان و کادرفنی بر نمی آید. تیم های دیگر می برند و 10 میلیون پاداش می گیرند اما برای استقلال خبری از این مسائل نیست
سایت گل- مهدی رحمتی با انتقاد از شکل اداره استقلال ادامه این روند را به معنای پایان رویای قهرمانی دانست.

به گزارش گل، دروازه‌بان تیم استقلال که به ندرت بعد از بازی‌ها مصاحبه می‌کند امروز در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات مالی استقلال این‌قدر زیاد است که نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم؛ ما چه می‌بریم، چه می‌بازیم و چه مساوی می‌کنیم وقتی به رختکن می‌آییم وضع هیچ تغییری نکرده و خبر خاصی نمی‌شنویم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این تیم برای وزارتخانه است، برای دولت است و یا خصوصی اما باید تکلیف را مشخص کنند. دیگر کاری از دست ما بازیکنان و کادرفنی برنمی‌آید. تیم‌های دیگر می‌برند و 10 میلیون پاداش می‌گیرند اما برای استقلال خبری از این مسائل نیست. تدارکات تیم، ماساژورها و کادر پزشکی بیشترین زحمت را برای تیم می‌کشند اما تاکنون پولی دریافت نکرده‌اند.

رحمتی افزود: تا کنون فقط 3.5 میلیون پاداش گرفته‌ایم. چه معنی دارد کادر پزشکی از جیب خودش وسایل خریداری کند؟! دیگر خسته شده‌ایم و با ادامه این شرایط صد درصد صدر جدول را از دست می‌دهیم. بازیکنان ما امروز تا دم در رختکن همه با تلفن‌های همراه خود صحبت می‌کردند و دنبال پول بودند. آن وقت چه توقعی دارید این بازیکن در زمین تمرکز داشته باشد؟

رحمتی در ادامه تیر انتقادش را به سمت کادر فنی تیم ملی نشانه رفت و گفت: امیرحسین صادقی از دیروز نمی‌تواند راه برود و امروز هم مصدوم شد، چون خدا را صدهزار مرتبه شکر سرمربی تیم ملی ما حرفه‌ای است و روز قبل از بازی لیست تیم ملی را منتشر می‌کند. صادقی و حمودی می‌توانستند در لیست باشند اما به خاطر خط خوردن نتوانستند امروز بازی کنند.

وی گفت: به موقع درباره کی‌روش صحبت می‌کنم. ما رفته‌ایم و مربی از خارج آورده‌ایم که کارنامه‌اش مشخص است. او هر جا بوده به عنوان نفر دوم کار کرده و موفق هم بوده است. به همین خاطر من به فدراسیونی که به خاطر ترسش هیچ صحبتی نمی‌کند پیشنهاد می‌دهم یک ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند و کی‌روش را به عنوان دستیار کنارش قرار دهد، ببینند چه می‌شود و ایرانی چه کار می‌کند.

رحمتی در پایان در پاسخ به این پرسش که پس چرا پیش از خط خوردن از تیم ملی از کی‌روش تعریف می‌کرد، گفت: من هیچ وقت از او تعریف نکرده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها