کد خبر: ۱۲۱۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
در ادامه موج ایران ستیزی مقامات و رسانه های کویتی ، روزنامه "السیاسه" چاپ کویت مدعی شد که اخیرا ایران برای سرکوب مردم سوریه از مساجد استفاده می کند!

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، این روزنامه کویتی که ادعا کرده تمامی گزارشات خود را به نقل از منابع آگاه(!) مطرح می کند، بدون هیچ اشاره ای به نام منابع به اصطلاح آگاهش نوشت: جمهوری اسلامی ایران که از سقوط مهمترین همپیمان خود در منطقه وحشت زده شده است از هر طریق ممکن برای سرکوب مردم سوریه بهره می جوید!

بر اساس ادعای این رسانه، مسئولان ایرانی دستور داده اند که برای سرکوب معترضان سوری از هر گونه روشی باید استفاده شود.

این روزنامه در ادامه شایعه پراکنی هایش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ادعایی مضحک نوشت: ایرانیها از مسجد "حضرت رقیه (س)" به عنوان یک پایگاه نظامی ایرانی علیه تظاهر کنندگان سوری استفاده می کنند.

السیاسه در ادامه ادعاهای مضحکش افزود: در این مسجد بیش از ده افسر بلند پایه نظامی ایرانی که دو نفر از آنها از مقامات بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می باشند در حال برنامه ریزی و فعالیت علیه مردم سوریه می باشند.

گفتنی است موج بیداری اسلامی در منطقه و شمال آفریقا که روز به روز بر دامنه آن افزوده می شود، این روزها حال خوشی برای دیکتاتوران منطقه و قلم بدستان مزدورشان باقی نگذاشته است از همین رو مقامات برخی کشورها از جمله کویت که تمام منافع و منابع خویش را در خطر می بینند برای فرار به جلو و نسبت دادن تظاهراتهای احتمالی آتی در این کشور به ایران و توجیه سرکوب مردمشان به نام مبارزه با فتنه گران و ایادی خارجی، از هیچ نوع دروغ پراکنی و شایعه سازی ابایی ندارند و تمامی ادعاهایشان را به نقل از منابع به اصطلاح آگاهی(!) که قصد فاش شدن نامشان را ندارند، مطرح می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها