کد خبر: ۱۲۱۶۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی سابق پیکان گفت: امکان ندارد کمک مربیگری تیمی را بپذیرم اما به خاطر مردم آبادان این موضوع را پیشنهاد دادم.

به گزارش 598،عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مسائلی که درباره حضورش در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مطرح شده، عنوان کرد: از اول فصل مسئولان آبادانی با من مذاکره داشتند اما من با پیکان قرارداد بستم. پس از رفتن کاستا نیز با من صحبت کردند اما چون در دیدار مقابل پرسپولیس هنوز استعفایم قبول نشده بود نتوانستم به این تیم بیایم.

وی ادامه داد: پس از اینکه کاسیمیرو نیز رفت با من صحبت کردند اما خودم پیشنهاد دادم علی فیروزی که از بچه‌های آبادان است می‌تواند به تیم کمک کند. چون مربی بومی است. علی فیروزی را دوست دارم و برای من قابل احترام است واقعا از باخت صنعت نفت ناراحت می‌شدم و زمانی که مقابل فولاد به برتری رسید هرچند که یک تیم اهوازی بود اما باز هم خوشحال شدم که صنعت نفت به برتری رسید و می‌تواند در ادامه برای بقا بجنگد. خود را اینگونه توجیه کردم که فولاد می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند و اینگونه حس ناسیونالیستی خود را آرام کردم.

سرمربی سابق پیکان تصریح کرد: هنگام یکه علی فیروزی حالش بد شده بود و در بیمارستان بود مسئولان صنعت نفت گفتند شاید دکترها نگذارند او ادامه دهد اما من وضع او را که دیدم گفتم اجازه دهید او به کارش ادامه دهد. گفتم حاضرم در کنار او فعالیت داشته باشم. به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم در تیمی به عنوان کمک مربی فعالیت کنم اما به خاطر مردم و همچنین زمانی که روحیه بد او را دیدم این پیشنهاد را دادم.

وی افزود: مردم آبادان با فوتبال آشنا هستند از بچه چهارساله تا پیرزن هفتادساله فوتبال را متوجه می‌شوند. خوب نیست که برای شکست آدم به دنبال شریک باشد. به هیچ عنوان قصد ندارم جواب علی فیروزی را بدهم من او را دوست دارم او در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده که من چه رزومه‌ای دارم. برای من همین بس است که از لیگ استان خوزستان یک تیم را به لیگ برتر آوردم، با فولاد قهرمان شدم. اینکه صبا را آسیایی کردم در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کردم و در کنار هفت مربی بزرگ کار کرده‌ام مدرک A اروپا که هیچ مربی‌ای ندارد، دارم. زمانیکه پیکان مرا اخراج کرد حق طبیعی آنها بود باید مرا اخراج می‌کردند. اینکه بخواهیم پس از شکست مسائلی را درباره تمرکز و این موارد اعلام کنیم حرفه‌ای نیست.

ویسی درباره اینکه آیا برای ادامه فصل حضور در صنعت نفت را خواهد پذیرفت گفت: دیگر هم‌اکنون فایده‌ای ندارد. هیچ مربی در دنیا نمی‌تواند کاری انجام دهد، اگر قرار باشد 4 تیم سقوط کنند کار از کار گذشته اما شاید با 2 تیم بتوان کاری کرد. من حاضر بودم مجانی هم برای صنعت نفت کار کنم.

وی درباره اینکه 4 هفته به پایان لیگ مانده و علت این تغییر و تحولات چیست، یادآور شد: وقتی مردم ناراحت باشند مدیران مجبورند برخی کارها را انجام دهند. شاید این مورد غلط باشد پیکان حق طبیعی‌اش بود که مرا اخراج کند.

ویسی درباره فصل آینده تصریح کرد: هم‌اکنون با 3 تیم مذاکره کرده‌ام شاید بگویند این اقدام غیر حرفه‌ای است اما باید بگویم که کاملا حرفه‌ای است. در بایرن مونیخ 4 ماه مانده به پایان فصل سرمربی معرفی می‌شود و من هم هم‌اکنون برای فصل آینده از این سه تیم یکی را انتخاب خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها