کد خبر: ۱۲۱۶۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
پیش از آمدن و بعد از رفتن کاستا و کاسیمیرو با من صحبت شده بود که سرمربیگری نفت را قبول کنم. قبل از فیروزی هم به من گفته بودند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- حرف‌های دیروز سرمربی نفت آبادان بعد از شکست سنگین خانگی دوباره نام عبدالله ویسی را بر سر زبان‌ها انداخت. فیروزی اعلام کرده بود مسئولان نفت با عبدالله ویسی مذاکره کرده‌اند و حالا این ویسی است که درباره جزئیات این ماجرا و برنامه‌های آینده‌اش خبرهای جدیدی رو می‌کند.

به گزارش گل و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی درباره‌ی مسائل مطرح شده درباره‌ی او در نفت آبادان گفت: پیش از آمدن و بعد از رفتن کاستا و کاسیمیرو با من صحبت شده بود که سرمربیگری نفت را قبول کنم. قبل از فیروزی هم به من گفته بودند. با این حال من خودم فیروزی را معرفی کردم و گفتم او بچه‌ی آبادان است و پیشکسوت نفت آبادان است و او گزینه بهتری است. من او را خیلی دوست دارم و 10 برابر هم علیه من صحبت کند، من چیزی نمی‌گویم.

وی افزود: مردم آبادان در شعارهایشان من را صدا می‌کردند و می‌گفتند به این تیم بپیوندم و خودم هم دوست داشتم کمکی کنم. به هر حال بعد از این‌که فیروزی بستری شد به من گفتند بیا و من ابتدا به ملاقات فیروزی رفتم و دیدم از لحاظ روحی بسیار به هم ریخته است. با این حال به هیات مدیره گفتم که می‌تواند در ادامه کنار تیم باشد و اگر بشود من کنار ایشان به صورت مجانی و بدون گرفتن یک تومان به نفت آبادان کمک خواهم کرد. وضعیت آبادان خراب است و حیف است این شهر نماینده‌ای در لیگ نداشته باشد.

او افزود: این را وظیفه‌ی خودم می‌دانستم و می‌دانم. ایشان هم دیروز عصبانی بودند و پای مرا به میان کشیدند. این در حالی بود که من توقع چنین چیزی را نداشتم و اعتقاد دارم کارش حرفه‌ای نبود. الان هم گزینه‌ی سرمربیگری نفت آبادان نیستم و اگر هم قرار باشد چهار تیم از لیگ برتر سقوط کند باید قبول کرد که نفت آبادان سقوط کرده است و در «لیگ یک» هم من بلد نیستم مربیگری کنم و فکر می‌کنم آنجا مربی‌های خاص خودش را می‌خواهد.

سرمربی سابق پیکان و صبای قم درباره‌ی پیشنهاد از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم جوانان هم گفت: دوماه پیش به من پیشنهاد دادند و من هم به آنها گفتم فکر می‌کنم و پاسخ می‌دهم. بعد از این ماجرا هیچ صحبتی نشده و فکر می‌کنم از لیست کاندیداهای تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام. البته به آنها هم گفتم تیم ملی جوانان چون زیربنای تیم ملی بزرگسالان است باید امکاناتی شبیه آن را داشته باشد وگرنه کاری نمی‌توان کرد.

ویسی در پایان افزود: برای سال بعد با یک تیم لیگ برتری صحبت‌هایی انجام داده‌ام و به احتمال 90 درصد سال آینده در آن تیم خواهم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها