کد خبر: ۱۲۱۶۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
من به خاطر پستم محکم بازی می کنم . مهرداد هم هم زمانی کرمان بود و به هر دلیلی از ما جدا شد . من دنبال کار خودم و تیمم هستم ؛ مثل بعضی ها هم نیستم بگم کی چی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – فرزاد حسین خانی هافبک وسط مس ، در بازی پرسپولیس با همه جنگید و تا می توانست قرمزها را کتک زد . مصاحبه با او را بعد از تساوی با پرسپولیس در تهران  بخوانید:

 بازی  با پرسپولیس چطور بود؟

 بازی خوبی بود. حریف ما اگر چه گردن کلفت نبود اما اسمش پرسپولس بود .ما برای برد آمدیم اما 2گل غافل گیرانه خوردیمو نیمه دوم شرایط نیمه اول را نداشتیم ولی  با خوش شانسی توانستیم بازی را مساوی کنیم ؛اگرچه نتیجه هم عادلانه بود.

 امسال هدفتان در لیگ چه بود؟

 ما با تفکرات مدیران قبلی  تیم را برای اسیا بستیم اما یک سری تغییرات شد و ما زمان را از دست دادیم و از هدفمان دور شدیم .خدارا شکر تا الان تک رقمی هستیم و سعی میکنیم در آینده جایگاه بهتری به دست آوریم.

  پرسپولیس چطور بود؟

 در پرسپولیس پروویچ خیلی خوب بود البته پرسپولیس دیگر آن پرسپولیس قدیم نیست . این تیم  یک زمانی اسکلت تیم ملی بود اما الان دیگر آن قدرت را ندارد و تیمهای شهرستانی هم خیلی خوب شده اند.

 در کرمان با  پولادی درگیر بودید . در این بازی هم مهرداد پولادی بدش نمی آمد از خجالت تو در بیاید و البته توهم که کم نمی آوردی ماجرا چه بین شما  بود؟

 من به خاطر پستم محکم بازی می کنم . مهرداد هم هم زمانی کرمان بود و به هر دلیلی از ما جدا شد . من دنبال کار خودم و تیمم هستم ؛ مثل بعضی ها هم نیستم بگم کی  چی....!! نمی شناسم . نه من پولادی را می شناسم .را قبل بازی هم چند تا از بچه ها گفتند او خط داده تورا بزنند . من هم خندیدم گفتم کاش یکی پیدا بشود من را بزند؛ دیدید که کسی هم پیدا نشد(با خنده)

ماجرای تو و امیر حسین صادقی چه بود؟

 یک مشکلی بینمان بود که حل شد. در یک بازی من عصبانی شدم و بازدن او ،  کاری کردم که خودم آن را محکوم می کنم . بعد از آن ماجرا هم از امیرحسین عذرخواهی کردم الان هم باهم دوست هستیم و در ارتباطیم. می توانید از او بپرسید.

 خدایی غیر بومی ها را اذیت نمیکنی؟

 باور کنید من با همه مثل یک برادر بزرگتر یا کوچکتر برخورد میکنم و مثل داداش کنارشان هستم .می توانید از بچه های تیم بپرسید ... البته بعضی از فوتبالیستها حاشیه دارند لطفاً از کسانی بپرسید که ماهیتشان مشخص است.

 با رضا عنایتی خیلی رفیقی؟

 باهم مثل برادر هستیم . ما باهم تیم را جمع کرده ایم و برای ما او یک نعمت است.

  فرزاد تا حالا خواسته ای از مس جدا شوی شاید اگر در استقلال پرسپولیس بودی تا حالا ملی پوش شده بودی؟

 من از زمان افتتاح باشگاه در مس بوده ام با نادر دست نشان این تیم را به لیگ برتر آوردیم و سال خوبی هم داشتیم. اینجا هم باشگاه مس است و باشگاه بزرگی بوده .در این چند سال هر فوتبالیست خوبی می خواسته تیم عوض کند به مس فکر کرده .  من هم اگر شرایط خوب باشد چرا جدا بشوم؟ من اینجا شرایط راحت و خوبی دارم اگرچه خودم را هم چسبیده به مس نمیدانم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها