کد خبر: ۱۲۱۶۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
حضور مهرداد اولادی و علیرضا حقیقی و نبودن سیدصالحی در فهرست ملی پوشان نقاط ابهام برانگیز جدیدترین فهرست آقای کی روش است.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - کارلوس کی روش برای اردوی تدارکاتی امارات و بازی 6 فروردین با کویت در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملتهای آسیا 23 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. ابتدا مروری بر اسامی دعوت شده ها؛
دروازبانان: رحمان احمدی(سایپا) علیرضا حقیقی(روبین کازان روسیه) دانیال داوری(اینتراخت برانشویک آلمان)
مدافعان: خسرو حیدری و پژمان منتظری(استقلال) حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی(پرسپولیس) محمد نصرتی(تراکتورسازی) شجاع خلیل زاده(مس) احسان حاج صفی (سپاهان)
هافبک ها: جواد نکونام و مجتبی جباری (استقلال) امید ابراهیمی (سپاهان) قاسم حدادی فر(ذوب آهن) یعقوب کریمی(نفت تهران) آندرانیک تیموریان(الخریطیات قطر) مسعود شجاعی (اوساسونا اسپانیا) اشکان دژاگه (فولام انگلیس)
مهاجمان: رضا قوچان نژاد(استاندارد لیژ بلژیک) محمدرضا خلعت بری (سپاهان) سید جلال رافخایی و مهرداد اولادی(ملوان)
http://u.goal.com/210200/210224_news.jpg

بیشترین سهم برای استقلال
در فهرست 23 نفره کارلوس کی روش ، استقلال با 4 دعوت شده بیشترین سهم را دارد که با توجه به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر به نظر منطقی می رسد. سپاهان و پرسپولیس هم 3 سهمیه دارند و ملوان هم 2 بازیکن ولی تراکتورسازی که مدعی قهرمانی لیگ است و در آسیا هم بدون باخت مانده فقط یک بازیکن در فهرست ملی پوشان دارد! سایپا، نفت تهران، مس و ذوب آهن هم هرکدام یک بازیکن دارند و کی روش ترجیح داده تا 6 بازیکن هم از باشگاههای خارجی دعوت کند.

http://u.goal.com/227700/227771hp2.jpg
اولین حضور داوری
دانیال داوری قرار است اگر در دقیقه 90 مشکلی برایش پیش نیاید برای نخستین بار تیم ملی را در اردوی امارات و بازی با کویت همراهی کند، این در حالی است که باوجود تمام مباحث مطرح شده مبنی بر بازگشت سیدمهدی رحمتی به تیم ملی همچنان خبری از نام او در فهرست ملی پوشان نیست.


http://u.goal.com/238800/238866hp2.jpg
چرا سید صالحی نیست؟
به طور طبیعی هر فهرستی برای تیم ملی انتقادهایی را در برخواهد داشت و این فهرست کی روش هم از این قاعده مستثنی نیست ولی هرجور بخواهیم حساب کنیم عدم حضور سید مهدی سیدصالحی در این فهرست جای سوال دارد. مهاجم بلندبالای تراکتورسازی در بازی های اخیر این تیم درخشش زیادی داشته و به جز بازی با استقلال تقریبا به همه حریفان اخیر تیمش گل زده است. او در لیگ قهرمانان آسیا هم هربازی یک گل را به نام خود ثبت کرده است. "چرا سیدصالحی نیست" سوالی است که نمی توانیم پاسخی برای آن پیدا کنیم!

http://u.goal.com/253100/253153hp2.jpg
چرا حقیقی؟ چرا اولادی؟
درست نقطه مقابل دعوت نشدن سیدصالحی حضور علیرضا حقیقی و مهرداد اولادی در فهرست مدعوین است. در توان این دو بازیکن شکی نیست ولی حقیقی نزدیک به یک سال است که حتی در یک بازی باشگاهی هم برای روبین کازان روسیه بازی نکرده و در بسیاری از بازی ها حتی در فهرست 18 نفره تیمش هم قرار نگرفته است. مهرداد اولادی هم آخرین بار در هفته پایانی دور رفت و در دقیقه 65 بازی با ذوب آهن در روز دوشنبه 13 آذرماه موفق به گلزنی شده است. بیش از 100 روز است که موفق به گل زنی نشده ولی به تیم ملی دعوت شده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها