کد خبر: ۱۲۱۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
«ایمن شراونه» اسیر آزاده فلسطینی ضمن تاکید بر اینکه دشمن صهیونیستی به زودی بهای جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین را می پردازد، اشاره کرد که به یاری خداوند به زودی به کرانه باختری و قدس شریف باز خواهم گشت.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، شراونه در نخستین اظهارات پس از آزادی از زندان های رژیم صهیونیستی در بیمارستان "شفا" در غزه با صدایی ضعیف و نحیف تاکید کرد که به یاری خداوند توانستم پس از این اعتصاب غذای طولانی که 260 روز به طول انجامید، بر اداره زندان صهیونیستی فایق آیم.

شروانه تشریح کرد که دشمن صهیونیستی 2 جنایت را در حق من مرتکب شده است، نخست بازداشت من و دیگری تبعید به غزه و دور کردن من از شهر و دیار و خانواده ام.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شراونه ضمن اشاره به اینکه در غزه به هیچ وجه احساس غریبیش نمی کند و در اینجا در میان خانواده و بستگان خود حضور دارد، تاکید کرد که اعتصاب غذای طولانی او عاملی حمایتی برای اسرای آزاده و تبعید شده به کرانه باختری ( اسرایی که به موجب قرارداد مبادله اسرا آزاد شدند) بود و از خون شهدای فلسطینی و در راس آن ها شهید احمد جعبری صیانت می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر به زادگاه خود بازگردد و خاطر نشان کرد: به یاری خداوند به زودی به کرانه باختری و قدس شریف بازخواهم گشت.

رژیم صهیونیستی شراونه را که از 260 روز پیش در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده بود در مقابل پایان دادن به اعتصاب خود، به مدت 10 سال وی را به غزه تبعید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها