کد خبر: ۱۲۱۵۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی برادر «ایمن شراونه» اسیر فلسطینی را که دیروز پس از 260 روز اعتصاب غذا آزاد و به غزه تبعید شد، بازداشت کردند.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه العهد، منابع فلسطینی گفتند که نظامیان صهیونیست «جهاد الشراونه» را چند ساعت پس از آزادی ایمن شراونه برادر وی، بازداشت کردند.

یک منبع حقوقی فلسطین گفت که یک گروه از نیروهای اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی به منزل شراونه در الخلیل یورش برده و پس از تفتیش منزل و مصادره دستگاه‌ رایانه و گوشی تلفن همراه‌ وی، جهاد برادر ایمن شراونه را بازداشت و با خود به مکان نامعلومی بردند.

رژیم صهیونیستی ایمن شراونه را که از 260 روز پیش در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده بود در مقابل پایان دادن به اعتصاب خود، به مدت 10 سال وی را به غزه تبعید کرد.

شراونه در نخستین اظهارات پس از آزادی از زندان های رژیم صهیونیستی در بیمارستان "شفا" در غزه با صدایی ضعیف و نحیف تاکید کرد که به یاری خداوند توانستم پس از این اعتصاب غذای طولانی که 260 روز به طول انجامید، بر اداره زندان صهیونیستی فایق آیم.

شروانه تشریح کرد که دشمن صهیونیستی 2 جنایت را در حق من مرتکب شده است، نخست بازداشت من و دیگری تبعید به غزه و دور کردن من از شهر و دیار و خانواده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها