کد خبر: ۱۲۱۴۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي برکنار شده تيم فوتبال صنعت نفت گفت: آقايان به دنبال اين بودند بهانه‌اي پيدا و مرا برکنار کنند اما خدا آنها را ياري نمي‌کرد.
علي فيروزي در مورد برکناري‌اش از سرمربيگري تيم صنعت نفت عنوان کرد: به هر حال حضور من براي آقايان خوشايند نبود. به مربيان پرتغالي فرصت زيادي دادند در حالي که اين زمان را براي من در نظر نگرفتند زيرا انتخاب آنها نبودم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد:‌ آقايان دنبال بهانه بودند که تيم نتيجه نگيرد و مرا برکنار کنند اما خدا آنها را ياري نمي‌کرد تا اينکه در ديدار هفته گذشته مقابل داماش اين اتفاق رخ داد و پس از آن جلسه‌اي گرفتند و به من پيشنهاد دادند تا ويسي به عنوان مدير فني يا مشاور به تيم اضافه شود. من هم عنوان کردم هيچ نيازي به کسي ندارم و با همين روند کار را ادامه مي‌دهم. اگر مي‌خواهيد کسي را اضافه کنيد، مرا برکنار کنيد.

سرمربي سابق صنعت نفت تصريح کرد: از زماني که من با درخواست آنها مخالفت کردم مشکلات آغاز شد. نيم ساعت مانده به جلسه فني پيش از بازي مقابل سايپا به من اعلام کردند که نماينده فدراسيون گفته نمي‌توانم روي نيمکت بنشينم. اين در حالي است که من در هفته‌هاي گذشته روي نيمکت مي‌نشستم و مجوز هم داشتم. بعد من گفتم اشکالي ندارد خود آنها جوابگوي مردم باشند. پس از اين مکالمه 5 دقيقه طول نکشيد که زنگ زدند و گفتند مي‌توانم روي نيمکت بنشينم.

فيروزي درباره اينکه آيا بازيکنانش در ديدار مقابل سايپا کم‌کاري کردند، يادآور شد: پس از بازي داماش با مطرح کردن اين مسائل تمرکز مرا بر هم زدند. نمي‌خواهم گناه را گردن کسي بيندازم اما اين آقاياني که دست به چنين کارهايي مي‌زنند هر کاري از دستشان برمي‌آيد. دليلي نداشت بخواهند شبانه مرا برکنار کنند. آقايان نمي‌خواستند تيم نتيجه بگيرد و حالا هم بايد جوابگوي مردم باشم. آقايان بدانند مالک تيم نيستند. شايد امروز در باشگاه مسئوليتي داشته باشند اما فردا معلوم نيست باشند يا نباشند. نبايد با احساسات مردم بازي کنند.

وي افزود: علي فيروزي با اين کارها ضعيف نمي‌شود مردم آبادان با فوتبال آشنا هستند و تمام مسائل را متوجه مي‌شوند. آقاياني که فوتبالي نيستند و به دنبال اهداف شخصي خود هستند، بايد جوابگوي مردم باشند. باعث و باني شکست مقابل سايپا خود آقايان بودند. من پس از مطرح شدن اين مسائل جلوي خودشان گفتم که موارد را بازگو خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها