کد خبر: ۱۲۱۴۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
عادل کلاه کج هافبک پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی ما و مس کرمان بازی خوب و متعادلی بود و می توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما در 5 ثانیه آخر گل خوردیم و برد را با مساوی عوض کردیم. اگر تمرکز داشتیم، می توانستیم مس را در ورزشگاه آزادی ببریم. ما باید این بازی را می بردیم و با خیال راحت به تعطیلات نوروزی می رفتیم که متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: ما می دانستیم که فوتبال 90 دقیقه است و فکر می کنیم که فوتبال 100 دقیقه است اما در 5 ثانیه پایانی تمرکز نداشتیم و 2 گلی که خوردیم، تاکتیکی نبود به هر حال فوتبال است و اتفاقاتش و حالا حسرت این 2 امتیازی که از دست دادیم را می خوریم چون هم خوب جنگیدیم و هم خوب بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود.

وی در مورد سال 91 گفت:‌خدا را شکر سال 91 سال خیلی خوبی برای من بود و کاملا راضی هستم.

من در سال 91 در 2 تیم بازی کردم که خوب بود، هم سپاهان و هم پرسپولیس خوب بودند به خصوص که پرسپولیس از بحران خارج شده و توانستیم نتایج نسبتا خوبی با این تیم بگیریم و تیم را به نیمه بالای جدول برسانیم و از آن شرایط نامطلوب خارج شدیم.

وی ادامه داد: در ماه های قبل زحمات زیادی کشیدیم اما فکر نمی کنم توقعات هواداران پرسپولیس را برآورده کرده باشیم. با این خریدهایی که داشتیم، توقعات طرفداران برآورده نشد. البته کار در این تیم خیلی سخت بود چون از اول فصل تیم مشکل داشت و ژوزه با بازیکنان لج و لج بازی کرد و تمرکز نداشتند، توقعات هواداران پرسپولیس فقط با قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیا برآورده می شود. ما تمام سعی خودمان را می کنیم که قهرمان جام حذفی شدیم. الان همه چیز دست خودمان است کل فصل یک طرف و این بازی در جام حذفی هم یک طرف و باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا قهرمان شویم.

کلاه کج در پایان و در مورد خداحافظی مهدی کیا از فوتبال گفت: فکر نمی کنم این قضیه قطعی شده باشد و به نظر من آقا مهدی تا آخر فصل می تواند بازی کند. هنوز در این رابطه چیزی صد در صد نشده و این مساله هم تصمیم شخصی آقا مهدی است و کسی نمی تواند برایش تصمیم بگیرد.

مهدی مهدوی کیا بازیکن بسیار بزرگی است و یکی از افتخارات تاریخ فوتبال ایران است که زحمات زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشیده و نباید به راحتی از کنار نام او گذاشت. نظر خود من این است که آقا مهدی می تواند تا پایان فصل برای پرسپولیس بازی کند اما در نهایت خودش تصمیم نهایی را خواهد گرفت. به نظر من اگر هم قرار است مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کند، باید مراسمی در شان و جایگاه او برگزار شود چون بازیکن بسیار بزرگی است و از سرمایه های فوتبال ایران محسوب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها