کد خبر: ۱۲۱۳۸۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
وزیر امور خارجه: وقتی خبر خوش می دهیم برخی ناراحت و ناخوش می شوند.
به گزارش 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، علی اکبر صالحی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کنسولی در جمع خبرنگاران درباره اینکه خبر خوشی برای سال جدید دارید؟ گفت: پیرو صحبت هایی که قبلاً‌ کردم ، شنیده ام دلار حدود ۳ هزار تومان شده است اما همین خبر خوش باعث ناراحتی برخی ها شده بود بنا بر این تصمیم گرفتم روزه سکوت و صحبت نکردن بگیرم تا سال آینده ببینیم چه پیش می آید.

صالحی افزود: درباره سال آینده می توانم بگویم که سال گشایش خواهد بود یعنی قطعاً روابط بین الملل ما که به آن توجه ویژه داریم در شرایطی قرار خواهد گرفت که تلاش های دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران با بن بست رو به رو خواهد شد و در طول سال های آینده قطعاً شاهد چنین وضعی خواهیم بود.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: یک نمونه آن خط لوله گاز ایران و پاکستان است که اجرای آن چند روز پیش آغاز شد البته نمونه های دیگر را در طول سال های آینده خواهیم داشت. وی گفت: شرایط و فضایی در افکار عمومی ایجاد کرده بودند، که ایران منزوی است و تحت تحریم های سختی قرار دارد ، اما شاهد پروژه های بزرگتری در چند ماه آینده خواهیم بود که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره مذاکرات کارشناسان ایران و ۱+۵ گفت: اجازه دهید در این باره بعداً صحبت شود. وی درباره توافق ایران و آرژانتین درباره حادثه آمیا نیز گفت: این مسائل را در زمان خود اطلاع رسانی خواهیم کرد و در یادداشت تفاهمی که با طرف های آرژانتینی داشتیم به مباحث مختلفی پرداخته و تکلیف آن روشن شده است.

صالحی افزود: دو کشور در حال پیگیری این موضوع هستند و اکنون نیز بیشتر از این نمی توانم به جزییات اشاره کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها