کد خبر: ۱۲۱۳۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
حدوداً 3000 منافق در کمپ نظامی آمریکا در نزدیکی بغداد بنام لیبرتی زندگی می کنند و دولت آمریکا با پشتیبانی سازمان ملل متحد در حال رایزنی با کشورهای مختلف هستند که بتوانند برای آنها از کشورهای همسو پناهندگی سیاسی اخذ کنند.
598: «سالی برشیا» نخست وزیر این کشور پس از ملاقات روز 16 مارس 2013 با مقامات رسمی آمریکایی و مقامات سازمان ملل متحد موافقت کرده است که بدلیل موضوعات انسانی درخواست پناهندگی 210 تن از منافقین در پایگاه نظامی لیبرتی را خواهد پذیرفت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از وزارت خارجه دولت آلبانی، اکنون حدوداً 3000 منافق در کمپ نظامی آمریکا در نزدیکی بغداد بنام لیبرتی زندگی می کنند و دولت آمریکا با پشتیبانی سازمان ملل متحد در حال رایزنی با کشورهای مختلف هستند که بتوانند برای آنها از کشورهای همسو پناهندگی سیاسی اخذ کنند.

در همین حال یکی از سرکردگان گروهک منافقین بنام شاهین قبادی از شورای ملی مقاومت گفته است که این پناهندگی فقط به بخش کوچکی از ساکنین پایگاه نظامی لیبریتی تعلق می گیرد.

سیاست دولت آمریکا و سازمان ملل متحد بدلیل ماهیت تروریستی این گروهک این است که آنها را در گروههای 200 تا 300 نفری به کشورهای مختلف که درخواست پناهندگی سیاسی آنها مورد پذیرش قرار بگیرد اعزام کند اما منافقین بدلیل ماهیت تروریستی که دارند نمی خواهند به گروههای کوچکتر تقسیم شوند و قصد دارند که همچنان در عراق بمانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها