کد خبر: ۱۲۱۳۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: از اينکه در ورزشگاه آزادي با استقلال بازي مي‌کنيم ناراحت نيستيم
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: قبل از هرچيز پيشاپيش سال نو را به مردم ايران و همه کساني که براي فوتبال زحمت مي‌کشند تبريک مي‌گويم. اميدوارم در سال جديد در همه زمينه‌ها آرامش داشته باشيم. بازي سختي نداريم بلکه بازي خوبي داريم چون وقتي در آزادي بازي مي‌کنيم همه بازيکنان دوست دارند در اين زمين فوتبال بازي کنند. اصلا نگران نيستيم که چرا در آزادي بازي مي‌کنيم. مي‌دانيم اگر بازيکنان اندازه‌هاي خود را بدانند مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم.

به گزارش فارس: وي افزود: تيم ما با تفکراتي که دارد به دنبال يک فوتبال خوب است. همه مي‌دانيم بازي رودر روي ما با استقلال، سپاهان و تراکتورسازي منفعت خاصي براي تيم‌هاي بالاي جدولي دارد و سودش هم براي ماست که مي‌توانيم به بالاتر برويم. خوشبختانه بازيکن مصدوم و محروم نداريم و اميدوارم بازي قابل قبولي به نمايش بگذاريم.

ابراهيم‌زاده درمورد ليگ 16 يا 18 تيمي گفت: در اين زمينه فاکتور جمعيت، وسعت و امکانات سخت افزاري بايد در نظر گرفته شود. از نظر وسعت نيازمند 18 تيم در ليگ برتر هستيم از سويي ديگر وقتي به زمين‌ها و شرايط رفت و آمد نگاه مي‌کنيم بايد 16 تيمي باشند اما تيم‌هايي بايد به ليگ برتر بيايند که امکانات داشته باشند. نيم فصل درگيري داشتيم که گهر در کدام شهر بايد بازي کند. مثلا شهر بزرگي مثل شيراز ورزشگاه حافظيه دارد اما در ورزشگاهي ديگر بازي‌ها انجام مي‌شود. همه هم مصاحبه مي‌کنند اما دردي درمان نمي شود. متاسفانه پروازها هر روز از شهرها انجام نمي‌شود. اگر همين شرايط را داريم بايد 16 تيمي شويم اما جمعيت و وسعت مي‌طلبد 18 تيمي باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها