کد خبر: ۱۲۱۳۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تراکتورسازي مي‌گويد مشکلاتي که براي اين تيم وجود دارد دليل نمي‌شود که آن‌ها قهرمان ليگ نشوند.
توني اوليويرا سرمربي تيم تراکتورسازي در نشست خبري پيش از بازي تيمش با سپاهان اظهار داشت: من از وقتي که به عنوان سرمربي به اينجا آمده‌ام تمامي سعي‌ام را کرده‌ام تا بهترين‌ها را براي تراکتورسازي کسب کنم تا تيم از سال گذشته نيز بهتر کار کند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: بهتر بودن از سال گذشته به اين معني است که قهرمان ليگ برتر شويم و دست يافتن به اين موفقيت‌ها احتياج به ابزار از لحاظ فيزيکي و ساير موضوع‌ها دارد.

اوليويرا بيان کرد: ابزار فيزيکي که مي‌گويم يعني مسائل داخل زمين و ساير مسائل نيز مربوط به وضعيت مالي است. ما با آنچه داشتيم در اين 9 ماه کار کرده‌ايم و هميشه سعي کرده‌ايم جايگاه خوبي در جدول رده‌بندي داشته باشيم. با تمام مشکلاتي که از لحاظ مالي و ساير چيزها داشتيم، باز هم هر روز مشکلات جديدي پديد مي‌آمد.

سرمربي تراکتورسازان ادامه داد: با وجود مشکلاتي که گفتم هيچ کدام دليل نمي‌شود که قهرمان ليگ برتر نشويم و تمام تلاش‌مان را تا آخر انجام خواهيم داد. قول‌هايي به ما داده شده است و ما منتظر عملي شدن اين قول‌ها هستيم.

سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز درباره بازي حساس با تيم سپاهان بيان کرد: همه بازي‌ها براي تراکتورسازي مهم است و براي اينکه قهرمان شويم و جايگاه‌مان را از دست ندهيم بايد در بازي فردا سه امتياز را کسب کنيم.

اوليويرا درخصوص محرومان و مصدومان بازي با سپاهان گفت: ميلاد فخرالديني مدتي است که مصدوم است. سيد محسن حسيني به دليل به دنيا آمدن فرزندش به مرخصي رفته است. حبيب گرداني مصدوم است. دهنوي مصدوم و سه کارته است. جواد کاظميان محروم است.

وي ادامه داد: مقابل تيمي بزرگ و پايدار بازي خواهيم کرد ولي ما نيز قابليت‌هاي خوبي داريم و مي‌توانيم سه امتياز را کسب کنيم و بايد بسيار خوب کار کنيم.

سرمربي تيم سپاهان به دليل تاخير پروازش نتوانست در نشست خبري حضور يابد و اين باشگاه اعلام کرده است کرانچار مي‌تواند در ساعت 20 در هتل محل اقامتش در اين نشست حضور يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها