کد خبر: ۱۲۱۳۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم صنعت نفت گفت: پس از به وجود آمدن نام ويسي تمرکز من در طول هفته از بين رفت.
علي فيروزي پس از شکست سه بر صفر صنعت نفت مقابل سايپا عنوان کرد: فکر مي‌کنم داور در اين نتيجه تاثير گذار بود نمي‌خواهم اين شکست را گردن او بيندازم. ما ضعيف بازي کرديم و شايد اگر بازيکنان سايپا بيشتر دقت مي‌کردند گل‌هاي بيشتري مي‌خورديم اما داور دليل اصلي اين موضوع بود. در هفت هشت دقيقه چهار پنج بازيکن ما را خلع سلاح کرد.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: به نظرم سوت‌هاي او حساب شده بود. پس از اينکه يک گل خورديم پنالتي صد در صد ما را نگرفت و شيرازه تيم از هم پاشيد. تا قبل از گل اول بد نبوديم اما داور خيلي تاثيرگذار بود. تيم ما هم تيمي نبود که در اين ديدار برنده باشد.

سرمربي تيم صنعت نفت تصريح کرد: مشکلات اساسي در طول يک هفته به وجود آوردند. من در اين يک هفته نتوانستم تيم را تمرين بدهم. مديران باشگاه صحبت از حضور عبدالله ويسي به عنوان مدير فني و يا مشاور مي‌کردند و من هم به اين دليل نتوانستم تيم را تمرين دهم. من به آنها گفتم اگر براي فصل آينده تصميم مي‌گيريد که حق‌ طبيعي شماست و بايد ديد خودتان آيا هستيد و اگر درباره چند هفته اخير صحبت مي‌کنيد من بايد رزومه مربي را ببينم.

وي افزود: شما رزومه اين مربي را به من بگوييد. يک کارنامه موفق از او را به من بگوييد. به هيچ وجه نمي‌پذيرم کسي کنارم کار کند و با کمک‌هاي خودم ليگ را ادامه خواهم داد. من نمي‌خواهم شکست را توجيه کنم. باختم و ضعيف عمل کرديم و شکست را گردن مي‌گيرم اما يکي از مسائل اصلي برخورد اينگونه بود که باعث شد بازي ضعيفي انجام دهيم.

فيروزي درباره قضاوت داوري گفت: بازيکنان سايپا حرکاتي انجام دادند که داور بايد به آنها کارت مي‌داد اما اينگونه نشد. شايد اگر آنها کارت مي‌گرفتند با احتياط‌تر بازي مي‌کردند.

وي در مورد علت اصلي نتيجه نگرفتن صنعت نفت يادآور شد: بخشي به درون زمين و بخشي به مسائل بيرون زمين برمي‌گردد. من يک روز همه مسائل را خواهم گفت که چرا نخواستند ما نتيجه بگيريم. چه اتفاقاتي به وجود آوردند که باعث چنين مسائلي شد. در ابتدا مديران بايد ببينند خودشان براي فصل آينده هستند يا نه. من به خاطر اين تصميم مسؤلان يک هفته تمرکز نداشتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها