کد خبر: ۱۲۱۳۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان گفت: بعد از 9 نفره شدن صبا کارمان سخت شد و اي کاش آنها با 11 بازيکن به بازي ادامه مي‌دادند.
پرويز مظلومي پس از شکست 2 بر يک تيمش مقابل صباي قم گفت: به صبا بابت اين پيروزي تبريک مي‌گويم. به 3 امتياز اين مسابقه نياز داشتيم در نيمه اول بازي خوب و منطقي انجام داديم اما پس از گل صبا از روي نقطه پنالتي تمرکزمان را از دست داديم. ما هم صاحب يک پنالتي شديم که متأسفانه آن را از دست داديم و اگر از موقعيت‌هايمان استفاده مي‌کرديم نتيجه ديگري رقم مي‌خورد.

به گزارش فارس، وي در مورد 9 نفره شدن صباي قم اظهار داشت: پس از 10 نفره شدن صبا کار برايمان سخت شد و آنها توانستند گل دوم را نيز به ثمر برسانند وقتي که بازيکن دوم اين تيم اخراج شد همه به لاک دفاعي فرو رفتند و اين کار ما را دشوارتر کرد. موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما از دست داديم. اي کاش صبا بازيکنانش اخراج نمي‌شد و با همان 11 نفر به کار خود ادامه مي‌داد.

سرمربي آلومينيوم هرمزگان در مورد قضاوت داور در اين مسابقه گفت: داوري يک طرفه بود، گل دوم صبا در حالي به ثمر رسيد که روز بازيکن ما خطا شده بود.

مظلومي در مورد ادامه مسابقات ليگ برتر خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات کارمان سخت است، فشار زيادي روي تيممان قرار دارد و بازيکنان با استرس بازي مي‌کنند. با توجه به اينکه تيم جواني داريم اين مسئله کارمان را سخت‌تر مي‌کند. امروز صبا با توجه به اينکه نه خطر سقوط را احساس مي‌کند و نه شانسي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا دارد، بازي بدون استرسي را انجام داد و توانست به موفقيت برسد.

مظلومي در مورد استفاده از ميداوودي و ايمون زايد خاطرنشان کرد: تاکتيکمان در اين مسابقه استفاده از ضد حملات بود که به همين خاطر در نيمه اول از مي‌داوودي استفاده کرديم. از بازي ميلاد رضايت دارم در نيمه دوم با توجه به ارسال‌هايي که انجام مي‌داديم ايمون زايد را به عنوان يک بازيکن سر زن به زمين آورديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها