کد خبر: ۱۲۱۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، مسئولان کویتی در ادامه گستاخیهای پایان ناپذیرشان علیه جمهوری اسلامی ایران که ناشی از قدرت و محبوبیت روزافزون کشور عزیزمان می باشد، اعلام کردند که باید هر چه زودتر برای مقابله با نفوذ و تجاوز ایران یک ارتش بزرگ میلیونی تشکیل دهیم.

روزنامه "السیاسه" در این باره مدعی شد: مسئولان کویتی و علمای شریعت این کشور همه با هم متفق شدند که برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران باید قدرت نظامی قوی و کارآمدی داشته باشیم.

آنها در ادامه گفتند: سیاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انتقال و صادر نمودن افکار و انقلابشان به سایر کشورها می باشد پس ما باید بکوشیم تا دست آنها را از مناطقمان کوتاه کنیم!

بر اساس این گزارش، حکومت کویت به دیگر کشورهای شورای همکاری پیشنهاد داد که ارتشی قوی و با حداقل یک میلیون سرباز برای مقابله سریع با ایران تشکیل دهند.

گفتنی است با توجه به گسترده شدن موج بیداری اسلامی در کشورهای دیکتاتوری منطقه و جهان اسلام، برخی سران کشورهای عربی سعی دارند تا برای فریب افکار عمومی ملتهایشان این انقلابها را فتنه ای از جانب ایران تلقی کنند نه خواست ملتهای منطقه برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در سایه دستورات و تعالیم اسلام.

لازم بذکر است که روزنامه الریاض چاپ عربستان نیز چندی پیش اقدام به انتشار یک گزارش تصویری کرد و در آن قدرت بالای! نظامیان خود را به تصویر کشید.

این سه تصویر را در آن ایام سایت الف به نقل از سایت روزنامه «الریاض» منتشر نمود.

*در تصویر فوق نظامیان عربستانی در حالی که تجهیزات نظامی پیشرفته! خود را منقوش به عکس شاه 87 ساله خود کرده‌اند، آمادگی خود را برای رفتن به جنگ اعلام می‌کنند.


*در این تصویر توانایی نظامیان عربستانی در اتخاذ روش‌های مختلف! برای تیراندازی به سمت بادکنک‌ها به نمایش گذاشته شده است!
 

*این تصویر نیز مربوط به یکی از تمرینات مخصوص کماندوهای آل سعود است. آنها با برعکس گرفتن اسلحه تمرین می‌کنند که چگونه در صحنه جنگ؛ پشت به دشمن و رو به میهن فرار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها