کد خبر: ۱۲۱۳۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
این‌که نمی‌شود عدالت. حق نیست که یکسری از بازیکنان ۶۰ درصد از پول‌شان را بگیرند و یکی مثل علی حمودی که از اول فصل بازی کرده صفر درصد هم نگیرد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- فرزاد حاتمی از اوضاع مالی استقلال حسابی شاکی است. او از وقتی پیراهن استقلال را به تن کرده یک ریال هم پول نگرفته. حاتمی درباره این مشکلات مالی می‌گوید: «خیلی وقت بود حرف نمی‌زدم اما نمی‌دانم با مشکلات مالی چطور دست و پنجه نرم کنم. به نظر من قشنگ نیست که بعد از ۴ماه بازی برای استقلال یک ریال هم نگیرم. تا الان به خاطر هواداران حرفی نزدم و بازی کردم اما هر کس صبری دارد. من یک فوتبالیست هستم که شغلم فوتبال است و از این راه امرار معاش می‌کنم. اگر شما ۴، ۵ماه حقوق نگیرید ناراحت نمی‌شوید؟ خب من هم چنین شرایطی دارم. در استقلال نه پاداش می‌دهند و نه پول قرارداد. هنوز ۴میلیون فتح الله‌زاده را ندیده‌ایم که بعد از بازی با تراکتورسازی اعلام کرد به بازیکنان می‌دهد.»

حاتمی در ادامه می‌گوید: «الان ۴ماه است برای استقلال بازی می‌کنم اما نیم درصد از قراردادم را هم نگرفته‌ام. به خاطر بی‌پولی ماشینم را فروختم و با آژانس سر تمرین می‌روم. این اصلا شکل قشنگی نیست که در این شرایط استقلال مشکلات مالی دارد. فکر می‌کنم من هم باید قهر کنم تا پولم را بگیرم. درست مثل بقیه که قهر می‌کنند و به پول‌شان می‌رسند. مسئولان باشگاه کمی باید ما را درک کنند. وقتی از این راه امرار معاش می‌کنیم کمی هم باید به فکر ما باشند. مگر استقلال بد نتیجه گرفته؟ الان که صدرنشین هستیم و در آسیا هم خوب نتیجه گرفته‌ایم. تا کی باید به خاطر هواداران بازی کنیم؟ نه پاداش می‌دهند و نه طلب‌مان را پرداخت می‌کنند. دیگر انگیزه‌ای برای بازی نمانده.»

حاتمی در ادامه حرف‌های جالبی می‌زند: «این‌که نمی‌شود عدالت. حق نیست که یکسری از بازیکنان ۶۰درصد از پول‌شان را بگیرند و یکی مثل علی حمودی که از اول فصل بازی کرده صفر درصد هم نگیرد. چرا؟ بیایند و این چرا را توضیح بدهند تا ما هم دلیلش را متوجه بشویم. من عادت ندارم درباره مسائل مالی با امیر قلعه‌نویی حرف بزنم. فقط امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر باشند و مشکلات را از هر راهی که خودشان می‌دانند حل کنند.»

حاتمی درباره تعویضش دردقیقه ۴۶مقابل العین می‌گوید: «شاید کسی نداند اما من ۲، ۳هفته پیش سرما خوردم و این سرماخوردگی با عفونت شدیدی همراه شد. سرم می‌زدم و با این شرایط بازی می‌کردم. خودم احساس می‌کنم در این ۲، ۳بازی ضعیف کار کردم اما مقابل العین نه. این صلاحدید کادر فنی بود که مقابل العین تعویض شوم. کادر فنی به من گفت سنگین بودی و به همین دلیل تعویض شدی. من هم به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم اما خودم فکر می‌کنم اگر نیمه دوم بودم بدنم به قول فوتبالی‌ها آزاد می‌کرد و می‌توانستم مثمر ثمر باشم. هر چند خوشحالم که العین را بردیم و گام محکمی برای صعود برداشتیم.»

حاتمی درباره حنیف عمران‌زاده هم حرف می‌زند. او می‌گوید: «به نظر من انتخاب اول فصل حنیف اشتباه بود. او می‌توانست تیم دیگری را برای بازی انتخاب کند. احساس می‌کنم حنیف خودش را فدای استقلال می‌کند اما جای او روی نیمکت نیست. چه در استقلال و چه در هر تیم دیگری. البته دست کادر فنی هم بسته است. امیرحسین صادقی و پژمان منتظری فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اند و کم‌اشتباه بازی می‌کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها