کد خبر: ۱۲۱۲۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: بازي با سپاهان در سرنوشت قهرماني تاثيرگذار است و پيروزي در اين مسابقه از نان شب هم واجب‌تر است.
مهدي کياني در مورد تساوي 3 بر 3 تيمش مقابل الجيش گفت: بعد از ديدار سنگين مقابل استقلال به مصاف الجيش رفتيم. در نيمه اول بازي عملکرد خوبي داشتيم اما هر 2 بار عقب افتاديم. در نهايت هم در حالي که داشتيم مي باختيم با گلي که به ثمر رسانديم به يک امتياز اين بازي رسيديم که نتيجه خوبي بود.

به گزارش فارس ، وي در مورد ديدار حساس مقابل سپاهان در هفته سي ام ليگ برتر، عنوان کرد: بازي بسيار سختي است و براي هر 2 تيم اهميت دارد. با توجه به اينکه در خانه بازي مي کنيم بايد 3 امتياز را کسب کنيم. هواداران در اين ديدار بايد از تيم حمايت کنند تا به موفقيت برسيم. اين بازي در سرنوشت قهرماني تأثير گذار است و برايمان از نان شب واجب تر است.

کياني در مورد فشردگي بازي ها خاطر نشان کرد: بازي کردن در اين شرايط خيلي سخت است. با امکاناتي که در ليگ وجود دارد بازيکنان دوام نمي آورند و صدمه مي بينند. انشاالله تدبيري براي اين مسأله انديشيده شود.

کياني در مورد مصدوميت جزئي که از ناحيه کمر دارد، گفت: علاوه بر کمرم زانوي پايم هم دچار مشکل است. شرايط سختي دارم. باور کنيد در از دقيقه 30 بازي با استقلال مشکل داشتم و با وجود مصدوميت و درد به بازي ادامه مي دادم. اعتقاد موفقيت دارم تيم از هر چيزي مهمتر اAست.

وي در مورد اينکه آيا تراکتورسازي مي تواند در اين فصل به مقام قهرماني برسد، عنوان کرد: هنوز هيچ چيز معلوم نيست و اميد زيادي داريم که بتوانيم به قهرماني برسيم. اميدوارم تيمي که شايسته است و لياقت دارد به مقام قهرماني برسد. بازيکنان بزرگي در تيم ما حضور دارند و با حمايت هوادارانمان تمام تلاشمان را مي کنيم تا در پايان مسابقات به قهرماني برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها