کد خبر: ۱۲۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
مربي بدنساز تيم پرسپوليس با مثبت ارزيابي کردن وضعيت علي کريمي از لحاظ بدني و آمادگي جسماني گفت: اگر مشکلي براي کريمي پيش نيايد رقابت‌هاي جام حذفي را با حضور وي برگزار خواهيم کرد.
فرهاد چيذري در رابطه با وضعيت علي کريمي و ساير بازيکنان تيم پرسپوليس، اظهار کرد: علي کريمي در حال حاضر تمرينات دو خود را دور زمين شروع کرده و از نظر بدني شرايط خوبي دارد. البته هنوز پا به توپ نشده، اما تصور مي‌کنم ظرف يکي، دو هفته‌ آينده تمرينات گروهي را شروع کند، هر چند در اين باره نظر پزشک وي داراي اهميت است که اجازه اين کار را به وي بدهد يا خير؟ اما در مجموع از نظر بدني مشکل خاصي ندارد. همچنين ساير بازيکنان تيم نيز به جز حقيقي هافبک تيم پرسپوليس هيچ مشکلي از نظر آسيب ديدگي‌ ندارند و با تمام توان تمريناتي که از لحاظ بدني به آنها ارائه مي‌شود به خوبي اجرا مي‌کنند.

به گزارش ايسنا ، وي درباره حقيقي نيز گفت: قرار است امروز پزشک جراح حقيقي درباره جواب MRI وي نتيجه‌ نهايي را صادر کند. اميدوارم کشيدگي رباط وي به ميزاني نباشد که امکان حضورش را در رقابت‌هاي جام حذفي با مشکل مواجه کند.

چيذري همچنين در خصوص وضعيت خود در تيم پرسپولي ، اظهار کرد: با همدلي و صميمي که بين من، بازيکنان و کادر فني برقرار است، تاکنون با مشکل خاصي با تيم پرسپوليس روبرو نشدم و تقريبا توانسته ام جايگاه خود را در اين تيم تثبيت کنم. اميدوارم اين جايگاه با کسب قهرماني تيم پرسپوليس در رقابت‌هاي جام حذفي مستحکم شود و شرايط خوبي را از لحاظ آمادگي بدني براي تيم پرسپوليس رقم بزنم.

مربي بدنساز تيم پرسپوليس در پايان تاکيد کرد: با اطمينان خاطري که سردار رويانيان نسبت به کار من در تيم پرسپوليس دارد، انگيزه ام براي ماندن در اين تيم چند برابر شده و اميدوارم بتوانم در سال آينده نيز با عملکردم به اعتماد وي پاسخ مثبت بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها