کد خبر: ۱۲۱۱۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم نفت تهران مي‌گويد همچنان عاشق استقلال است ولي برابر اين تيم بهترين بازيش را به نمايش مي‌گذارد.
امين منوچهري در باره ديدار نفت تهران و استقلال گفت: اين ديدار شرايط خاصي دارد و هر دو تيم نياز به کسب سه امتياز دارند و فکر مي‌کنم ديدار قشنگي از هر دو تيم شاهد باشيم. اميدوارم هر تيمي که مستحق برد باشد در اين ديدار برنده از ميدان خارج شود.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا به سمت نيمکت استقلال مي‌رود گفت: صددرصد هم به سمت هواداران و هم به سمت نيمکت استقلال مي‌روم. جدايي من از استقلال از شرايط طبيعي فوتبال است و با آنکه دوست داشتم در استقلال بمانم، قسمت نشد. با اين حال ناراحت نيستم و تمام تلاشم را مي‌کنم تا بهترين بازي فوتباليم را برابر استقلال انجام دهم و مطمئنم از اين بابت هواداران من را درک مي‌کنند.

مهاجم نفت تهران در ادامه افزود: عاشق استقلال بودم و هستم ولي مطمئنم هواداران استقلال درک مي‌کنند که امين منوچهري در اين ديدار نبايد براي نفت کم بگذارد. نمي‌خواهم بگويم از جداييم دلخورم چرا که بار منفي دارد و خودم را اذيت مي‌کند ولي دوست داشتم در استقلال بمانم و به اين تيم کمک کنم.

منوچهري در ادامه در بيان وضعيتش در نفت تهران صحبت کرد و گفت: خدا را شکر در قالب تاکتيکي ابراهيم‌زاده جا افتاده‌ام و به سبک کاري ايشان مي‌خورم. در نفت راحت هستم و آن محيط پذيري‌اي که قلعه‌نويي در استقلال از آن صحبت مي‌کرد را در اينجا پيدا کرده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها