کد خبر: ۱۲۱۱۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اختلاف کمي با صدر جدول داريم و مطمئنيم تيم هاي استقلال و سپاهان در هفته هاي باقيمانده امتياز از دست مي دهند و ما منتظر لغزش اين تيم ها هستيم تا به قهرماني ليگ برسيم.
مهدي کريميان در خصوص بازي روز دوشنبه ي تراکتورسازي با تيم سپاهان در چارچوب هفته ي سي ام رقابت هاي ليگ برتر عنوان کرد: همه بر حساسيت اين بازي واقف هستند، ما فقط به سه امتياز اين بازي فکر مي کنيم و با توجه به اين که جايگاه دوم خود را نيز از دست داده ايم، مقابل تماشاگران خودي محکوم به برد تيم سپاهان هستيم، اميدوارم با کسب اين سه امتياز، عيدي خوبي به هوادارانمان بدهيم و با بازپس گيري جايگاه دوم خود، منتظر لغزش استقلال در صدر جدول باشيم و چشم به قهرماني داشته باشيم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره ي تيم سابق خود يعني سپاهان نيز گفت: من اينک بازيکن تراکتورسازي هستم و تمام حواسم معطوف به اين تيم است و درباره ي تيم هاي ديگر اظهار نظر نمي کنم. با اين وجود، هر دو تيم سپاهان و تراکتورسازي، تيم هاي ريشه داري هستند و نمايندگان کشورمان در باشگاه هاي آسيا محسوب مي شوند و بايد پذيرفت که در کنار تهران، اصفهان و تبريز هم به قطب هاي فوتبال کشور تبديل شده اند.

وي افزود: من در هر تيمي که بازي کرده ام، راحت بوده ام و در غير اينصورت در آن تيم ها نمي ماندم، من حتي در تيم هاي برق شيراز، ذوب آهن و شاهين بوشهر نيز احساس راحتي مي کردم و با تمام علاقه با تيم ها قرارداد مي بندم و به بحث هاي مالي نيز توجه نمي کنم. زيرا اگر به مسائل مالي توجه مي کردم، مي توانستم در سال هاي اخير، تيم هاي ديگر را نيز براي بازي کردن انتخاب کنم.

کريميان در رابطه با توني اوليويرا، سرمربي تراکتورسازان خاطر نشان کرد: توني مربي بزرگي است و کارنامه ي وي اين موضوع را اثبات مي کند، اين مربي رابطه ي عاطفي خوبي نيز با بازيکنان تيم برقرار مي کند و اين رابطه باعث مي شود که بازيکنان تيم با تمام وجود براي او بازي کنند، ما در هفته هاي اخير از لحاظ بازيکن با کمبود مواجه بوديم، اما با اين حال طوري بازي کرديم که تيم نتيجه ي لازم را بگيرد.

وي در رابطه با بازي هاي باقيمانده ي تراکتورسازي در ليگ برتر گفت: همه ي بازي ها سخت هستند و هر چقدر به پايان ليگ نزديک مي شويم، بازي ها سخت تر مي شوند و هر مسابقه، يک فينال محسوب مي شود، تيم هايي که در انتهاي جدول حضور دارند براي فرار از سقوط با تمام وجود بازي مي کنند و تيم هاي مدعي نيز براي کسب قهرماني مي جنگند، حتي تيم هاي ميانه ي جدول نيز براي اثبات فوتبال پاک با تمام قوا به ميدان مي روند؛ بنابراين بازي آساني در ليگ وجود ندارد و همه ي بازي ها سخت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها