کد خبر: ۱۲۱۱۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تيم فوتبال نفت تهران گفت: بازي با استقلال برايمان سرنوشت‌ساز است و اگر به پيروزي برسيم تا حدودي به کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا نزديک شده‌ايم.
يعقوب کريمي در مورد شرايط نفت تهران گفت:‌ خدا را شکر توانستيم مقابل فجر سپاسي پيروز شويم و اکنون شرايط خوبي داريم. کاملا آماده ديدار مقابل استقلال هستيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه آيا نفت تهران مي‌تواند امسال سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند، عنوان کرد: به اين مسئله اميد زيادي داريم و تمام تلاشمان را براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌دهيم.

کريمي در مورد ديدار مقابل استقلال در هفته سي‌ام ليگ برتر، اظهار داشت: ‌بازي مقابل استقلال برايمان سرنوشت‌ساز است و اگر بتوانيم در اين ديدار به پيروزي برسيم، تا حدود زيادي در راه کسب سهميه قدم برداشتيم با توجه به اينکه تيم‌هاي صدر جدول با يکديگر بازي دارند و پرسپوليس نيز در چند ديدار به مصاف آنها مي‌رود اميد زيادي به کسب سهميه داريم.

هافبک نفت تهران در مورد اينکه در بازي رفت با وجود برتري که داشتند نتوانستند به پيروزي برسند و اينکه بعد از آن شکست دچار افت شدند، گفت: در بازي رفت تيم ما عملکرد خوبي داشت اما استقلال از موقعيت‌هايش بهتر استفاده کرد و توانست به پيروزي برسد. محروميت‌هايي که پس از آن بازي بوجود آمد باعث شد کمي دچار افت شويم. من 3 جلسه و دو بازيکن ديگرمان هم يکي دو جلسه محروم شدند .اميدوارم ديگر آن اتفاقات تکرار نشود.

کريمي در مورد اينکه تيم هايي مثل نفت تهران و راه آهن هيچ وقت نمي توانند از ميزباني مقابل پرسپوليس و استقلال استفاده کنند و با برگزاري بازي در ورزشگاه آزادي به نوعي مورد ظلم قرار مي گيرند، عنوان کرد: به هرحال بايد بسوزيم و بسازيم. در اين مورد مديران تيم صحبت مي‌کنند و حرفي براي گفتن ندارم.

وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کند در ليست تيم ملي براي ديدار مقابل کويت قرار مي‌گيرد، تصريح کرد: فکر مي‌کنم در اين ليست حضور داشته باشم اما همه چيز بسته به نظر آقاي کي‌روش است و به عنوان بازيکن هميشه تمام تلاشم را انجام مي‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها