کد خبر: ۱۲۱۱۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عقبه سناريو سازي خطرناك امنيتي عليه جبهه پايداري روشن تر مي شود/
با گذشت يك هفته از انتشار يك فيلم سفارشي در فضاي اينترنت با هدف انتساب غائله 22 بهمن قم به جبهه پايداري، كاظم جلالي رييس فراكسيون رهروان ولايت و از حاميان اصلي رييس مجلس در گفتگو با يك سايت نزديك به لاريجاني، ابعاد جديدي از عقبه طراح پروژه مشكوك نوارسازي عليه اين جريان انقلابي را آشكار كرد.

به گزارش رجانيوز كاظم جلالي در گفتگويي كه با سايت باشگاه خبرنگاران انجام داده است، با ادبياتي شبيه به ادبيات سازندگان فيلم مشكوك عليه جبهه پايداري، تلاش كرده است، با انتساب سلسله جلسات بصيرت به جبهه پايداري، اين جلسات را كه در سال‌هاي بعد از فتنه 88 يكي از كانون هاي تجمع نيروهاي انقلابي شهر مقدس قم بوده است، به عنوان سامان دهنده غائله 22 بهمن قم جا بزند.

كاظم جلالي با اشاره  به فيلمي كه به تطبيق چهره 10 نفر از شركت كنندگان در جلسات بصيرت قم و حاضران در مراسم ۲۲ بهمن اين شهر پرداخته بود، با خوشحالي اعلام كرده است: این فیلم از چهره سازماندهندگان اصلی فتنه قم پرده برداشت.

اين اظهارات و تاييد فيلم غير اخلاقي منتشر شده عليه جبهه پايداري از سوي جلالي، در حالي صورت گرفته است كه در ابتداي فيلم مذكور نيز اظهارات علي لاريجاني در يكشنبه سياه مجلس ديده مي شود، مساله اي كه در همان وهله نخست ذهن مخاطب را به سفارشي بودن اين پروژه تخريبي سوق مي دهد.

اين در حالي است كه كاظم جلالي پيش از اين و در موقعيتي مشابه، به بهانه انتقاد رهبر معظم انقلاب از حركت دانشجويان انقلابي در تسخير سفارت انگليس، به تخطئه جريان انقلابي دانشجو پرداخت و با استفاده از فرمايشات و تذكرات رهبر معظم انقلاب، در مصاحبه هايي اين جريان انقلابي را با بكار بردن لفظ تندرو مورد سرزنش قرار داده بود و حال آنكه در ماجراي سفر لاريجاني به مصر و ديدار با حسني مبارك، به ميان همين دانشجويان تندرو! رفته و به توجيه اين سفر پرداخته بود.

 سال 88 و در حالي كه هیات پارلمانی ایران  همزمان با نخسین سالگرد کشتار مسلمانان غزه توسط اسراییل و حسنی مبارک به مصر رفته بود، جلالی  نه تنها اعتراضی به دیدار رییس مجلس با مبارک نداشت، بلکه با حضور در فرودگاه  و در ميان دانشجويان انقلابي معترض به اين ديدار، به توجیه تمام قد سفر هیات پارلمانی ایران به مصر و دیدار با مبارک پرداخت و حتی آن را یک دستاورد بزرگ دانست! تا بدین وسیله انتقادات دانشجویان علیه رئیس هیات خاموش شود اما گذشت دو سال از آن برهه نشان داد دیدار لاریجانی با مبارک کاملا بدون هماهنگی رهبر معظم انقلاب بوده و اعتراض دانشجویان به این مساله کاملا درست و بجا بوده است. 

اما در ادامه پروژه حمله به جبهه پايداري با همين منطق، تعدادي ديگر از اعضاي فراكسيون رهروان ولايت و نزديك به رييس مجلس، در گفتگوهاي جداگانه،‌ ضمن انتساب غائله 22 بهمن قم به جبهه پايداري، ناخواسته عقبه سياسي نوارسازان عليه اين جريان انقلابي را معرفي كرده اند.

 هم چنين در حالي در اين فيلم، با چهره زني از تعدادي از شركت كنندگان در جلسات بصيرت قم و معترضان عليه لاريجاني؛ نتيجه گيري شده اين افراد متعلق به جبهه پايداري بوده اند كه بسياري از سخنرانان جلسات بصيرت از جمله حجه الاسلام ذوالنور كه در فيلم منتشر شده نيز حضور دارد، هيچ ارتباطي با جبهه پايداري نداشته اند و با اين منطق مترقي! مي توان بسياري از افراد و گروه هاي ديگر را هم به عنوان سازمان دهندگان غائله 22 بهمن قم متهم كرد.
 
اين بي اخلاقي آشكار در حالي صورت گرفته است كه بلافاصله بعد از حادثه 22 بهمن و پيش از اظهارات رهبر معظم انقلاب كه اين اتفاق را محكوم كردند، دبيركل، سخنگو و تعدادي از افراد شاخص جبهه پايداري اين رفتار غيراخلاقي را نادرست دانسته و محكوم كردند.
 
به نظر مي رسد ناتواني افراد و جريان هاي مختلف سياسي در رقابت گفتماني و اخلاق محور با جبهه پايداري، منجر شده تا پروسه تخريب اين جريان با توسل به اقدامات "شبه امنيتي" شدت بگيرد.
 
از سوي ديگر، حمايت فقهاي نامداري همچون علامه مصباح يزدي، مرحوم آيت الله خوشوقت،  آيت الله علم الهدي، حجه الاسلام صديقي و ... از جبهه پايداري به همراه بدنه اجتماعي عظيم و قابل توجه اين جريان در ميان نخبگان انقلابي و توده هاي مردم، بيش از پيش منجر به افزايش اقدامات تخريبي عليه اين جريان شده است، بويژه فتنه گران و ساكتين فتنه كه براي بازگشت مجدد خود به عرصه اجتماعي،‌ با سد بزرگي به نام جبهه پايداري مواجه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها