کد خبر: ۱۲۱۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، پس از انتشار اظهارات استاد اخلاق دولت و ملت پیرامون گفتگوهایش با دکتر احمدی نژاد، که بصورت گسترده در فضای سایبری منتشر گردید، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در اقدامی ناشیانه و کاملا مشکوک این اظهارات را تکذیب کرد و اعلام کرد: به دنبال درج خبري نادرست و خلاف واقع با عنوان " مهلت رهبر انقلاب به احمدي نژاد" در برخي از سايت هاي خبري از زبان حجت الاسلام آقا تهراني به نقل از دكتر احمدي نژاد، بدين وسيله ضمن تكذيب اين خبر، از كليه رسانه ها درخواست مي شود از انتشار هرگونه خبر غير رسمي در خصوص رييس محترم جمهور خودداري كنند.

این پایگاه در ادامه نوشت: بديهي است مرجع رسمي انتشار ديدگاه ها ،نظرات و اخبار رسمي مربوط به رييس محترم جمهور سايت president.ir است و اخبار كه در ساير رسانه ها انتشار مي يابد غير قابل استناد مي باشد.

گفتنی است، آقاتهرانی اخیرا در یک سخنرانی عمومی، به نقل مذاکرات انجام شده میان دکتر احمدی​نژاد با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای پرداخته و با بیان اینکه شخصا این مسائل را از احمدی​نژاد شنیده است، از قول وی اعلام کرده بود که رهبر فرزانه انقلاب مهلتی تعیین کردند تا احمدی​نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا کند.

نکته قابل تامل اینکه در حقیقت صدور چنین سخنانی از جانب حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی هیچ جای شک و شبهه نیست و فیلم آن نیز به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است و ما برخلاف جریان خاص رسانه ای در نهاد ریاست جمهوری به هیچ وجه به خود اجازه نمی دهیم تا بدین راحتی انسان وارسته و بزرگی چون دکتر آقا تهرانی را  - که در تقوا و صداقت زبانزد همه جریانات سیاسی و عموم مردم و نخبگان کشور است - به دروغ گویی و اظهارات خلاف واقع متهم کنیم و در اینکه "گفتن این اظهارات توسط استاد اخلاق دولت، آنهم در یک جمع عمومی به صلاح و مصلحت کشور بوده یا خیر؟" باب اظهار نظر برای همگان باز است و موافقان و مخالفان هر کدام می توانند نظر خویش را آزادانه مطرح کنند.

امّا اینکه پایگاه اطلاع رسانی دولت که این روزها توسط نیروهای جریان نفوذی به روز می شود، چه هدفی را از تکذیب این خبر و اتهام زنی به استاد بزرگ اخلاقی کشور دنبال می کند جای تامل بسیار دارد.

این احتمال می رود که عده ای سعی دارند تا اندک نفسهای معنوی باقیمانده در کنار ریاست محترم جمهوری را به خیال خام خود قطع کنند تا فضا را بیش از پیش برای اقدامات شیطانی جریان نامشروع خویش مهیا کرده باشند؟!

 راستی این افراد نفوذی در دولت قصد دارند که شخصیت بزرگی چون دکتر آقا تهرانی را به پای اشتباهات چه کسی ذبح کنند؟! اگر به وهم و خیال خام آنها کار به اینجا کشیده شده است و کشور در شرایط بحرانی قرار گرفته، تنها و تنها جریان منحرف و نفوذی باید پاسخگو باشد نه شخص و نهاد دیگری. لذا این افراد سعی نکنند تا با نقشه شوم تخریب بزرگان از این نمد برای خود کلاهی بدوزند و البته به قطع و یقیین و اعتقاد راسخ ملت بزرگ ایران تا زمانیکه ولایت فقیه در این کشور حاکم است، بحران هیچ مفهوم و معنایی نخواهد داشت زیرا که مردم ایران در طول دوران انقلاب با پیروی از ولی امر خود مراحلی را پشت سر گذاشته اند که کمتر کسی تصور پیروزی و موفقیت داشت و مسائلی چون اتفاقات اخیر بسیار کوچک و ناچیزتر از آن است که بعنوان چالش و بحران برای کشور و ملت تلقی شود.

هم پیاله های این جریان شوم انحرافی نیز بداند که سخنان واهی و اقدامات شیطانی آنان هیچگاه باعث نخواهد شد تا ملت از گرد شمع روشنی بخش سرداران بزرگ ولایتی چون علامه مصباح یزدی، آیت الله علم الهدی، سید احمد خاتمی، دکتر آقا تهرانی و غیره و همچنین ذاکرین دلسوخته ای چون حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان و دیگر مادحین مخلص خاندان عصمت فاصله گیرند و به لطف خدا و عنایات خاص اهل بیت (علیهم السلام) و دعای خیر بزرگان دینی بویژه مراجع عظام تقلید، متوسلین به اجنه و مرتاضان تنها عرض خود خواهند برد.

به هر حال در شرایطی که نفسهای آخر جریان انحرافی به شمارش افتاده است و نهادهای امنیتی و قضائی کشور، عزم جدی خویش را برای شناسایی و دستگیری نیروهای نفوذی و شیطانی آغاز نموده اند، باید بیش از پیش مراقب بود که ترکش های پایانی مریدان اجنه و مرتاضان چه بزرگان و آرمانهایی را نشانه خواهد گرفت. لذا دوستان رسانه ای ارزشی دقت بیشتری از خود به خرج دهند تا خدایی نکرده مطابق میل جریان انحرافی و همراه با نفسهای شیطانی این جریان منحرف، قلم فرسایی ننمایند.

در پایان از خداوند متعال می خواهیم تا به حق بانوی مظلومه این ایام، رئیس جمهور محبوب کشورمان را که حقا و انصافا تا پیش از این اتفاقات ناگوار یار مخلص رهبر عزیزمان و خدمتگذار بزرگ ملت ایران بوده است ، از شر شیادان این جریان انحرافی رهایی بخشد تا همچون گذشته مایه افتخار ملت و مومنین و مستضعفین باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
شاید ریس جمهور در جلسه ای خصوصی حرف های خصوصی با افراد خاص از روی اعتماد به انها بزند ولی نباید این گونه حرف ها در فضای کشور پخش شود اگر قرار بود این حرف ها در کشور باز گو شود رییس جمهور با مردم در میان می گذاشت از اقای تهرانی انتظار نمی رفت همچین کاری را بکنند پس بصیرتی که ازش دم می دند کجا رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها