کد خبر: ۱۲۱۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است به هیچ وجه نمی توان بزرگان کشتی را حذف کرد.

به گزارش 598،عبدالله چمن گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، منطقه لرستان، افزود: آقای بنا و تمام دوستانش زحمات سنگینی کشیده و افتخار بزرگی کسب کرده اند و باید از آنها قدردانی و تشکر کرد که من نیز می کنم .

وی اضافه کرد: امیدوارم با همفکری و همکاری تمامی بزرگان، رسول خادم، فدراسیون کشتی و تعامل از عهده این مسوولیت مهم برآیم.

‎ چمن گلی در خصوص صحبت‎هایش مبنی بر همکاری با بنا در صورت بازگشتش تصریح کرد: من هیچ گونه پیش شرطی برای همکاری با بنا نگذاشته ام. به هیچ وجه نمی توان بزرگان کشتی را حذف کنم، باید جذب شوند و حذف کردن معنی ندارد.

این مربی تیم ملی کشتی اظهار کرد: آقای بنا زحمت کشیده و اگر زحمات او را نادیده بگیریم منصفانه نیست، بنا باشد من هم در کنار وی خواهم بود.

وی ادامه می دهد: ما چند مربی بزرگ مانند بنا، بابک، پازاج، علی آبادی و ملاقاسمی داریم، اینها انگشت شمار هستند و می توانند به کشتی فرنگی کمک دهند.

مربی ارشد تیم ملی یادآورشد: با این وسعت که قهرمان المپیک هستیم جا برای کار و فعالیت این افراد نیز وجود دارد، هر موقع بنا بیاید آماده همکاری هستم.

چمن گلی در خصوص وضعیت فعلی کشتی کشور نیزخاطرنشان کرد: وضعیت و چرایی کنونی کشتی را مسوولان فدراسیون باید پاسخگو باشند ولی باید بگوییم لجام گسیختگی در کشتی به هیچ وجه نیست.

وی همچنین با اشاره به چاقو کشی در مسابقات قهرمانی کشور نیز افزود: ازاین اتفاقات بسیار ناراحتم و پیگیر وضعیت میلاد خسروی نیز هستم که اگر وضعیتش خوب باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها