کد خبر: ۱۲۱۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: با تمام توان فردا به دروازه داماش حمله مي‌کنيم و شرافت را زير پا نمي‌گذاريم.
علي قرايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد مباحثي که در حول تباني بين داماش گيلان و گهر دورود مطرح شده و برخي اين شايعه را راه‌ انداخته‌اند که گهر دورود مقابل داماش بازي را جدي نمي‌گيرد گفت: سرنوشت ما تا حدود زيادي به مسابقه فردا بستگي دارد. براي اينکه اميدمان همچنان براي بقا زنده باشد به 3 امتياز ديدار فردا احتياج داريم و يک امتياز دردي از ما دوا نمي‌کند.

وي افزود: مطمئنا فردا ريسک خواهيم کرد و بازي هجومي انجام خواهيم داد. اگر تيم ما امروز آسيب هاي زيادي ديده است يکي از دلايلش اين است که در ديدار مقابل پرسپوليس شرايط به گونه‌اي رقم خورد که بازنده شديم. فردا حمله در دستور کار ما قرار دارد و چاره‌اي نداريم جز اينکه با ارائه يک بازي هجومي به پيروزي برسيم.

قائم‌مقام باشگاه گهر دورود در مورد ارسال نامه به فدراسيون فوتبال اظهار داشت: نامه‌اي براي آقاي کفاشيان فرستاده‌ايم و اعلام کرديم با توجه به اينکه تمامي کارشناسان اعتقاد دارند 16 تيمي شدن ليگ برتر به ضرر فوتبال ايران است تجديد نظري انجام دهند و با بررسي دوباره اين مسئله بحث افتادن 4 و نيم تيم از ليگ برتر را بررسي کنيم. الان در استان لرستان شور و نشاطي به وجود آمده با هيچ چيز نمي‌توان اين روحيه را در مردم ايجاد کرد. اثرگذاري فوتبال بسيار زياد است و نبايد اين موضوع را فراموش کرد.

وي افزود: فوتبال رکني از جامعه است که جوانان را در شرايط خوبي قرار مي‌دهد و باعث مي‌شود آنها در مسير مناسبي قدم بردارند. الان مي‌بينيم تيم‌هايي مثل صنعت نفت‌آبادان با سابقه 40 -50 ساله در حال سقوط هستند براي فوتبال ايران مفيد نيست.

قرايي در مورد اينکه کاردوست اعلام کرده افرادي با او تماس گرفته‌اند و اعلام کردند در بازي فردا مقابل داماش عملکرد خوبي ارائه نکند، گفت: براي به وجود آمدن بحث تباني بايد دو طرف حضور داشته باشند. برخي با تماس‌هايي که با بازيکنان و ليدرهاي ما گرفتند در پي اين بودند که جو را به هم بريزند. به ليدر ما اعلام شده فردا در ورزشگاه کاري انجام دهد تا جو ورزشگاه متشنج شود. ما امسال به دنبال دريافت کاپ اخلاق هستيم و به هيچ وجه نمي‌خواهيم دورود را به عنوان پايتخت فرهنگي فوتبال ايران از دست بدهيم. اين بحث‌هايي که مطرح مي‌شود نه سرمربي با اخلاق ما و نه بازيکنان و ليدرهاي گهر دورود را تحت تاثير قرار نمي‌دهد.

قرايي خاطرنشان کرد: مطمئنا تماس‌هايي که انجام شده زير نظر مي‌گيريم و پيگيري مي‌کنيم چه کساني چنين کارهايي کرده‌اند. فردا با تمام تلاش به دروازه حريف حمله مي‌کنيم و شرافتمان را زير پا نمي‌گذاريم و با تمام داشته‌هايمان و با تمام قدرت به ميدان خواهيم رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها