کد خبر: ۱۲۰۹۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - استقلال با شکست دادن العین امارات صدرنشین گروه شد و حالا آبی پوشان شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کرده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ البته در این بازی حرکت جنجالی حنیف عمران زاده حاشیه ساز شد که منصور پورحیدری مدیر فنی آبی ها هم در این خصوص واکنش نشان می دهد. پورحیدری در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص حرکت حنیف می گوید: «اینگونه حرکات در فوتبال آماتور هم دیده نمی شود و حنیف در آن صحنه گویا از خود بیخود شد که آن حرکت را انجام داد. عمران زاده پسر خونگرم و خوش قلبی است ولی حرکت او اشتباه بود و حالا هم قلعه نویی باید در مورد وضعیت این بازیکن و جریمه شدنش تصمیم بگیرد.»
او در خصوص شانس صعود استقلال از این گروه و همچنین شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر ادامه می دهد: «استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته و سه تیم در این گروه (استقلال، العین و الهلال) سابقه قهرمانی در آسیا را دارند. هر چند این برد خیلی به استقلال کمک خواهد کرد ولی بازی های بعدی سخت است و فعلا نمی توان در مورد قهرمانی حرف زد. در مورد لیگ برتر هم باید بگویم که چیزی قابل پیش بینی نیست و بازی های بعدی حکم فینال را دارد. با این حال سرنوشت قهرمانی استقلال دست خودش است. این هفته هم بازی سختی با نفت تهران داریم و امیدوارم فشردگی بازی های روی تیم تاثیر منفی نگذارد.»
پورحیدری در مورد مشکلات مالی استقلال و اینکه می گوید به بعضی از بازیکنان استقلال پول داده اند می گوید:«من زیاد در جریان مسائل مالی نیستم ولی بعید می دانم در باشگاه پول باشد و فقط به بعضی از بازیکنان پول داده باشند. شاید بعضی از بازیکنان از قبل چک دستشان بوده یا مربوط به طلب های قبلی باشد ولی باشگاه استقلال بین آنها فرق نمی گذارد و اگر پول باشد به همه آنها تقسیم می شود. با این حال باید بگویم که عملکرد بازیکنان استقلال با این همه مشکل قابل تقدیر است و آنها تعصب خودشان را نشان دادند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
598 يك پرسپوليسي خائن هست چون هميشه بر عليه استقلال مطلب مي زند و اين عمل باعث مي شود هيچگونه مطلب شما را باور نكنيم حالا دوست دارين اين كامنت را پخش كنيد يا نه اختيار با خودتان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها